Bästa vegostället i Stockholm?

Chefs table är när man sitter precis vid kocken ofta runt en slags bar med andra sällskap. Brukar kosta lite mer och är vanligt på finkrogar att det alternativet finns.
Men nu ser jag att det på rutabaga bara finns det alternativet men däremot fanns det stora och lilla menyn att välja, kanske det jag blandar ihop det med :p

Aha! Då är jag med.
Var tvungen att gå in och titta på deras hemsida nu, dom verkar ha gjort om sedan jag var där, för vi behövde inte boka en liten eller stor meny, utan valde fritt vad och hur mycket vi ville äta.
 
Fotografiska tyckte jag hade lyxig vegetarisk mat. Rutabaga har jag inte besökt ännu, men det låter snäppet vassare.
 

Liknande trådar

Mat Vilken är den bästa restaurangen för pasta i Stockholm? Vill ha riktigt riktigt god pasta :d.
Svar
11
· Visningar
655
Senast: gulakatten
·
Övr. Barn Ja som rubriken säger, vad kan man hitta på med en 10-åring? Det bör vara enkelt att ta sig med kollektivtrafiken, jag är inte så van...
Svar
8
· Visningar
763
Senast: Kratus
·
Tjatter Nu till våren skulle jag vilja ta med mig min mor och hundarna på en utflykt för att titta på blommor i mängder då min mor älskar det...
2
Svar
31
· Visningar
1 255
Senast: Hazel
·
Mat Jag ser att folk ofta startar trådar om tips på restauranger i en stad/ ett område. Och sen blir tråden äldre och glöms bort. Så jag...
2
Svar
27
· Visningar
2 261
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp