Nebraska

Trådstartare
Jag handlar aldrig på sajter i stil med Wish osv. men nu har jag hittat något som jag verkligen vill ha på en sida som heter Bagendo. Men då jag inte hittar mycket vid en snabb sökning gissar jag det är en äkta bluffsida? Någon som vet?
 
Jag handlar aldrig på sajter i stil med Wish osv. men nu har jag hittat något som jag verkligen vill ha på en sida som heter Bagendo. Men då jag inte hittar mycket vid en snabb sökning gissar jag det är en äkta bluffsida? Någon som vet?
Recensionerna på Facebook är inte direkt positiva. Det skriker bluff om företaget.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
1 045
Senast: Blyger
·
Tjatter Fram tills jag var 30 blev jag kollad typ jämt, även när jag köpte typ trisslotter. Nu fyller jag 38 i år och jag skulle säga att det...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
1 844
Senast: MML
·
Kläder & Bli fin Kära Buke! Jag vill ha en vinterkjol för att slippa ha byxor på mig hela tiden. Vet inte riktigt vilken stil jag söker men när jag letar...
Svar
5
· Visningar
542
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Kan jag som svensk handla på Finn.no? Verkar inte kunna betala på något smidigt sätt. Har hittat en klänning som jag letat efter i tre...
Svar
0
· Visningar
272
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp