Bakåtvänd resevagn?

Crossline

Trådstartare
Jag söker efter en smidig vagn att ha med sig på äventyr, men det verkar vara lättare sagt än gjort att hitta en som är bakåtvänd eller går att vända bakåt. Barnet är drygt ett år och jag har ingen lust att ha henne framåtvänd ännu. Har ni några tips på vagnar? Förutom ovan nämnda önskemål så vore det också toppen om vagnen är så liten som möjligt ihopfälld och får gärna ha sufflett.

Edit: har tittat på bugaboo ant och gillar den! Men vill jättegärna ha fler förslag.
 
Vi tittar efter liknande och fick tips om Joolz hub+ av en kompis. Vill dock köpa begagnat helst och den verkar ganska ny.

Just det här med bakåtvänd verkar vara det som är svårt att få tyvärr.
 
Babyjogger city tour lux
Cybex Eezy S twist

Har inte provat någon av dem men en kompis är nöjd med sin Tour lux iaf :)
 
Vi tittar efter liknande och fick tips om Joolz hub+ av en kompis. Vill dock köpa begagnat helst och den verkar ganska ny.

Just det här med bakåtvänd verkar vara det som är svårt att få tyvärr.
Den såg verkligen trevlig ut! Vill också gärna köpa begagnat dock, om möjligheten finns!
Babyjogger city tour lux
Cybex Eezy S twist

Har inte provat någon av dem men en kompis är nöjd med sin Tour lux iaf :)
Babyjoggern såg himla trevlig ut, tack för tips!
 
Vi hade cybex Balios S. Tycker den var jättebra! Vändbar sits och punkteringsfria däck. Plus blir liten när den är ihopfäld 😊
 
Jag söker efter en smidig vagn att ha med sig på äventyr, men det verkar vara lättare sagt än gjort att hitta en som är bakåtvänd eller går att vända bakåt. Barnet är drygt ett år och jag har ingen lust att ha henne framåtvänd ännu. Har ni några tips på vagnar? Förutom ovan nämnda önskemål så vore det också toppen om vagnen är så liten som möjligt ihopfälld och får gärna ha sufflett.

Edit: har tittat på bugaboo ant och gillar den! Men vill jättegärna ha fler förslag.
Vi har en Joolz hub som vi gillar. Den är ju dock inte pytteliten ihopfälld. Är just liten plats viktigt skulle jag nog titta på andra vagnar.
 
Vi har joolz hub, versionen innan hub+. Vi är supernöjda! Precis som någon innan skriver så blir den inte superliten ihopfälld men det tycker vi är helt ok, eftersom de riktigt små vagnarna som vi provade upplevdes väldigt klena. Babyjogger city tour lux till exempel upplevde jag som en ranglig dockvagn. Skulle vi gått på kullersten skulle det skakat nåt enormt. Huben tar sig ändå fram helt ok. Såpass bra att det numera är vår enda vagn.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp