Bukefalos 28 år!

bakgrund till ramsida

caballus

Trådstartare
Kan man ha en sådan här bakgrund till vänsterramen på en sida utan att det ser stökigt ut?

(språket på sidan hänvisad ovan kommer ni inte att förstå, utan det är själva layouten och bakgrundsbilderna jag vill ha kommenterade)
 
Jag tycker den sidan var snygg, men jag antar att man får välja bild med omsorg och se till färgen på texten i menyn till vänster sticker ut ordentligt. Dessutom får man inte fylla menyn med länkar så bilden ínte syns.

Lycka till med nya layout! Jag blev riktigt inspirerad.

/Soapbubble
 
Ja, jag vet att det var fult gjort av mig att täcka den stackars hästen med länkar :o men det var den enda varianten som passade :)
 
Var det din sida i första inlägget? Det förstod inte jag, men det var en aningen puckat om jag hade noterat adressen :o Den sidan hade inte för många länkar, när jag såg sidan första gången. Nu när jag återvände tyckte jag att länkarna + besöksräknaren som inte fanns förra gången var lite för mycket. Kanske det går att lägga besökräknaren längre ner i höjd med hovarna?

/Soapbubble
 
Jag tror inte det funkar att lägga räknaren i höjd med hovarna, eftersom bilden slutar strax under framknäna :)

Men däremot kan jag slussa ner den så långt ner det går på sidan, och kanske till och med gömma den helt.

Men vad gör jag med länkarna?
Såhär som de är nu så syns de ju inte alls, men man kan inte heller trycka dit ett par knappar över den stackars hästen :confused:
Tona ner bilden kanske, så att länkarna syns bättre?
 
Jag tror inte det funkar att lägga räknaren i höjd med hovarna, eftersom bilden slutar strax under framknäna :)

Men däremot kan jag slussa ner den så långt ner det går på sidan, och kanske till och med gömma den helt.

Men vad gör jag med länkarna?
Såhär som de är nu så syns de ju inte alls, men man kan inte heller trycka dit ett par knappar över den stackars hästen :confused:
Tona ner bilden kanske, så att länkarna syns bättre?
 
Ja, titta han/hon saknar hovar. Räknaren är inte lika snygg som hästen. :love: Just nu tycker jag att länkarna syns tydligt, men jag tycker de kunde vara något lägre t.ex sista länken hamnar vid böstan men det är finlir som absolut inte är nödvändigt. Sidan är snygg och fin. *tummen upp*

/Soapbbble
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 066
Senast: Lobelia
·
Relationer Jag och sambon ska gå isär. Vi har två barn gemensamt. Sambon vägrar att diskutera frågan om boendet för barnen. Vi kan inte ha varannan...
2
Svar
30
· Visningar
3 173
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 765
Senast: cirkus
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 451
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp