Bukefalos 28 år!

M

millansnillan

Försöker fixa en bakrund till min hemsida. Den ska vara fast.

Det ska vara en stor ruta som tar upp hela skärmen, som en ram runt den mindre rutan där texten ska vara. I den textrutan ska texten kunna rullas och inte fortsätta ner mot ramen. Någon som förstår och vet en bra kod? ;)
 
Kanske blir lättare om jag säger att det är frames?
 
För att göra en bakgrundsbild fixerad används helt enkelt bgproperties="fixed" i koden
 
Ska den mindre rutan vara mitt pa sidan? Isafall maste du anvanda iframes. Vet inte om FrontPage fixar det, eller om det fungerar i Netscape.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 458
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 465
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
801
  • Låst
  • Artikel
Dagbok ...som jag hade mellan 2006 och 2022 och har beviljat fram till juni 2024 som det är just nu... Idag var det bistert. En av låsgubbarna...
Svar
3
· Visningar
734
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp