Balkongväxter?

Red_Chili

Trådstartare
Finns det några växter som kan stå året runt på icke inglasad balkong i Stockholmsklimat? Det är lite jobbigt att göra balkongen fin till våren, inse att alla växter dör till hösten eller tvärt om :cautious: Vad för växter spelar inte så stor roll, men helst lättskötta som inte skräpar ner så fasligt mycket.
 
Finns det några växter som kan stå året runt på icke inglasad balkong i Stockholmsklimat? Det är lite jobbigt att göra balkongen fin till våren, inse att alla växter dör till hösten eller tvärt om :cautious: Vad för växter spelar inte så stor roll, men helst lättskötta som inte skräpar ner så fasligt mycket.
Vet inte riktigt vad för stil du är ute efter, men vinterbär är det första jag kommer att tänka på. De är fina året om men lite extra fina på hösten då de får små röda bär som sedan blir till blommor på våren.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Har läst runt lite och det verkar som det vanligaste är att man byter från valpfoder till vuxenfoder kring året, eller "när hunden vuxit...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
5 628
Senast: Dentaku
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 107
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 720
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Hej! Jag skriver väl mest för att dels kanske få råd och sedan höra att det finns fler än jag.. Som rubriken lyder så har jag svårt att...
2
Svar
22
· Visningar
2 827
Senast: Snowball
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Brexz
  • Ingen fart på agilitytävling
  • Bra och smakligt blötfoder?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp