Baloubet... ?

T

Totte

OM ni hade haft ett Baloubet-sto, vad hade ni funderat på att betäcka henne med? Hon är av god typ, rör sej trevligt och hoppar naturligtvis bra... ;)
 
Sv: Baloubet... ?

Hingstvalet i mitt fall hade nog berott en hel del på vad det är mer i stammen på henne. Att bara veta hingstens sida säger ju inte så mycket om vad som kan förväntas av en avkomma. Man måste veta mer om sto sidan i stammen.
 
Sv: Baloubet... ?

Håller såklart med Masse. Vad har du i andra och tredje-led? Hur ser hon ut i modellen? Hur är hon i temperamentet?

Contender och Baloubet funkar ju bra. Landadel-blod likaså. Balsandra som vann bundeschamp var ue Sandro...

En sak är säker - jag hade varit kräääääsen. ;)

Själv skulle jag vilja ha tag på Baluobet till ett av mina yngre ston men ryktet säger att det frysta inte är så bra och då är det lite mycket pengar...
 
Sv: Baloubet... ?

På stosidan skulle det isf vara hingst e. Cor de la Bryére och fullblod.
 

Liknande trådar

Avel Jag har ett 50% knabstrupper sto på 165 i mkh kompakt lite grövre modell. Jag vill nu betäcka henne med en dressyrhingst och har...
2
Svar
34
· Visningar
3 107
Avel Ser ofta i annonser för ston att hon är en bra mamma, om hon fått föl. Vad betyder det egentligen? Hur är man en bra mamma-häst? Hur är...
Svar
8
· Visningar
1 358
Senast: Habina
·
Avel Hej! Jag har ett sto som jag misstänker är dräktig. Hon betäcktes 2022, vid dygn 18 sa de att hon va dr men vid dygn 45 sa de att hon...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
13 709
Senast: Skjøldur
·
Avel Hej! Är lite i valet och kvalet att betäcka mitt 10-åriga SWB sto då en mindre skada kommer göra att hon behöver ha en lugnare period...
Svar
1
· Visningar
567

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Omplacera problemhund?
  • Tråden för spår
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp