Bandage underlägg/paddar?

Pubriacones

Trådstartare
Hej hej!
Nu är det så att jag letar paddar till min häst.
Jag har bara sett dessa speciella paddar i travstall.. Jag tycker dom är så himla bra och har bestämt mig för att det är dom jag vill ha ;)

Så nu undrar jag om ni kanske vet vilka jag menar..
Dom är svarta men jag vet inte material.. Mamma trodde det var nåt syntetaktigt? :crazy:
Tror dom är dubbelsydda och med sömmar ''tvärs över'' ;) ..
Hoppas någon förstår vilka jag menar.. :angel:

Vart kan man köpa dom? Travbanor?

Tack på förhand.. :):bow:
 
Sv: Bandage underlägg/paddar?

har ingen aning om vilka du menar - men om du sett dem i travstall så finns dom nog garanterat i travshoppar.. för demesta så brukar dom handla i de butikerna. har du ingen bild?? vad är det för speciellt med dom eftersom du vill ha dem?? det kan väl inte vara back on track - för dom har inga sömmar tvärs över - men dom e svarta :p
 
Sv: Bandage underlägg/paddar?

Nopp inte BoT. Jag gillade dom väldigt mkt. Lätta att använda!

Neej försöker hitta bild men verkar inte ha någon :(
 
Sv: Bandage underlägg/paddar?

är det stallbandage eller tävlng/träning?? eftersom det var syntet tänkte jag..
 
Sv: Bandage underlägg/paddar?

stall.
Men jag vet inte om det var syntet:crazy:
Vet du vilka dom där Cabejo paddarna är? För dom jag menar är typ samma material som dom fast kanske lite tjockare..?
Usch vad jag e rörig,, haha:angel:
 
Sv: Bandage underlägg/paddar?

jo cabejo är nåt jag annvänder varje dag.. men liknande fast tjockare, svarta och med söm raktöver - näe, har jag inte stött på. hmm.. vad kan de då vara?? haha
 
Sv: Bandage underlägg/paddar?

Haha kanske har jag drömt! :angel:
Kanske ska köpa ett par Cabejo istället då :rofl:
 
Sv: Bandage underlägg/paddar?

dom e nog minst lika bra!! :D
fast om du hittar ett par i ull - köp dem!!! oslagbara... :love: han som tillverkar dom riktiga har lagt ned - men det kanske finns andra på marknaden? det finns inget material som värmer så mycket som ull - det har jag testat i ett forskningsförsök. de värmer mer än en vanlig duk med liniment!!!
 
Sv: Bandage underlägg/paddar?

Är dom 1-1½cm tjocka? Finns i "alla" travshoppar...
 

Liknande trådar

L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så...
2
Svar
26
· Visningar
4 259
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Hej! Jag är en 12:årig tjej som längtar ihjäl sig efter en hund. Jag har ungefär 2000 kr sparat och sparandet tar sig. Jag har alltid...
Svar
18
· Visningar
2 183
Senast: Ferrari
·
  • Låst
Relationer Hej kära buke. Jag har så ledsen och förkrossad att jag behöver skriva av mig och ha någon som lyssnar. För åtta år sedan träffa jag...
Svar
8
· Visningar
1 997
Senast: NotlikeI
·
B
Ekonomi & Juridik hej! nu behöver jag lite hjälp här, köpte en häst förr förra hösten av en galopptränare, hästen var en 2årig hingst och jättetrevlig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
14 703
Senast: Sammet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp