Bandageskydd?

bettysmatte

Trådstartare
Finns det något smart bandageskydd som håller för skrittpromenader på blött underlag och/eller regn? Min shettis har bandage från hoven (alltså inklusive hoven) och nästan ända upp till hasen. Jag kommer att promenera henne 2 ggr/dag, och ena gången riktigt tidigt på morgonen. Det skulle vara önskvärt med något som man bara kunde dra på lite snabbt, men det finns väl förmodligen inte??
 
Det finns ju olika skydd som man sätter över benskydd/benlindor men då täcker det bara kota till knä. Några har även en boots del. Sök på skydd för benlindor häst eller mud protection boots for horses så bör du få några träffar som kanske hjälper dig
 
Finns ju "tofflor" att köpa, men vet inte om det finns så små. Annars kan typ torvplast med silvertejp runt funka.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Ny här så ha lite överseende med tråden☺️ Men har precis flyttat till egen gård med mina två hästar, en stor och en shettis. Just nu...
Svar
5
· Visningar
1 579
Senast: Angel
·
Hundavel & Ras Har försökt posta denna tråd 2 ggr under morgonen nu, men det har strulat. Provar igen: Jag är förnärvarande hästägare. Hästen är ingen...
2
Svar
24
· Visningar
1 702
Senast: Fetaost
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 901
Foder & Strö Jag kan börja med att säga att jag inte har fånghästar, men är medveten om risken att få det med lättfödda ponnyer.Vad är era bästa knep...
Svar
7
· Visningar
1 426
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp