Bara glad... :))

Milene

Trådstartare
Ville bara skriva och berätta om en underbar stund ikväll..:
Dottern, 6 år, ville rida på shettisen, också 6 år...
Vi lekte ridskola i paddocken, hon hoppade ett gigantiskt hinder på nästan 20 cm, och sen hade vi balansträning...
Hon red utan sadel och träns, först i skritt, sen i trav i båda varven, och det funkade SÅÅÅ bra, och dom var SÅÅÅ söta ihop!!!:love:
Tog upp kameran och filmade lite, och då frågar dottern flera gånger: "Går det bra?" Underbara unge, det skulle ju egentligen vara JAG som frågade henne hela tiden...;)
Och solen lyste igenom regnmolnen, och blåsten slet i både man och hår, och detta var en UNDERBAR stund som jag hoppas att jag aldrig glömmer...
Ville bara dela med mig...!
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 319
Senast: Sirap
·
  • Artikel
Dagbok Idag har jag hunnit med mycket ;) Ponnyn har ridits. åkte till ridhuset då ridbanan är stelfrusen och hoppade lite, hon var lite spänd...
Svar
0
· Visningar
354
Senast: Coras star
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 231
Senast: MML
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 060
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp