Bara gungstolen som fattas

Pensionärsvarning, crazy catladyvarning elelr what ever. Från jag går upp, till jag går och lägger mig står TV'n på med såpoperor och fixerupperprogram, kaffepannan är på och jag virkar, virkar, virkar...

Påskafton åkte jag ut till mamma och bjöd på räkbakelse.... I övrrigt är jag en äkta stugsittare.

Akassan alla åtagandn gjorda - chec
Arbetsförmedlingen alla åtaganden gjorda, inklusive godkänt att de får ha funktionshinderkod på mig. Vad koden gäller för grad av funktionshinder finns ingen information om. Men det är väl OK... godkänt med banid, i alla fall.

Härligt väder i påsk, idag är det grått o regn.

Min "inte så favorit"... arbetsterapeut kommer snart och ställer in nya arbetsstolen och kommer väl som vanligt ha något gnälligt att gnälla om... som jag borde göra (viket jag på grund av mitt funktionshinder inte kan göra) och kan jag inte ska hemtjänsten som har 12 minuter på morgonen och 8 minuter på kvällen på sig att ENBART ta på/av strumpor, bädda säng och bära ut sopor (vilket de oftast "glömmer" inte hinner) göra det... bla bla bla....
 

Stolen fixad och AT klippte bort garnrester från hjulen på stolen som ska hämtas och kasseras då den är slut som stol.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp