barbackasadeln

F

Fjomp

från Kefly, någon som vet vad den kostar?? Om den inte är allt för dyr så tänker jag köpa den, ser ju så skönt och gosigt ut ju! :love: :D
 
var kan man se den på internet någonstans? :confused: Blev ju nyfiken på hur en barbackasadel ser ut nu ju! :crazy:
 
har inte sett exakt den, men dom ja har sett har kostat mellen 1600 och 2000
 
de hade ingen bild på Kefly´s hemsida vad jag kunde se, jag såg den på baksidan av en tiding (Min häst tror jag).
 
önskar mej en sån i julklapp...en med fårskinn o det var sen du mena...provsatt en sån i en ridsportbutik här... superskön, lite upphöjd bak, en som köpt en sån till sin åsna :love:
 
går det inte lika bra med en stiglädergjord? jag är super nöjd med min! 300:-
 
Håller med om att det ser jättemysigt ut! Priset är:
Shettis: 2100:-
Ponny: 2300:-
Full: 2500:-

MVH/ Zanna
 

Liknande trådar

Utrustning Unghästen i stallet biter på grimskaften när han står uppbunden. Jag vet att det finns grimskaft med en bit plast på den delen närmast...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 156
Senast: Zacci
·
Kropp & Själ Jag tänkte köpa menstrosor och testa om det är något för mig. Vilka rekommenderar ni? De är ju ganska dyra tycker jag, går liksom inte...
Svar
12
· Visningar
833
Senast: Humla
·
Samhälle Med jämna mellanrum ser jag artiklar om människor som har nekats medicin för den är för dyr/ej kostnadseffektiv. Sällan står det hur dyr...
Svar
3
· Visningar
607
Senast: Soapbubble
·
Katthälsa Där jag går nu kostar det knappt 1300, men har nu fått reda på att det verkar ligga på runt 900 hos flertalet övriga. Dit jag går är...
Svar
14
· Visningar
903
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp