Barn- och föräldraläger

SaraXX

Trådstartare
Jag och min äldsta (8 år) började prata om att det skulle vara kul att åka på friidrottsläger eller något liknande ihop. Jag började leta lite men hittade inget direkt, jag vet ju att det finns den typen av läger för ridning. Vet nån om det finns, inte nödvändigtvis friidrott men något som man kan göra ihop. Jag hittade Toughests familjevariant och den måste vi ju göra någon gång! Men annars, helger, lov, längre läger eller liknande, gärna något fysiskt men annat kan också vara av intresse.
 
Jag och min äldsta (8 år) började prata om att det skulle vara kul att åka på friidrottsläger eller något liknande ihop. Jag började leta lite men hittade inget direkt, jag vet ju att det finns den typen av läger för ridning. Vet nån om det finns, inte nödvändigtvis friidrott men något som man kan göra ihop. Jag hittade Toughests familjevariant och den måste vi ju göra någon gång! Men annars, helger, lov, längre läger eller liknande, gärna något fysiskt men annat kan också vara av intresse.

Friluftsfrämjandet har familjeläger.
 
Min son är snart 8 och vi har åkt på scoutläger i sommar tillsammans. Jag har väldigt svårt för friluftsliv men umgås väldigt gärna med mitt barn. Det var bara så himla kul! Scoutläger rekommenderas, friluftsfrämjandet har säkert liknande, det är verkligen speciellt att åka iväg sådär utanför sin egen komfortzon.
 
Min son är snart 8 och vi har åkt på scoutläger i sommar tillsammans. Jag har väldigt svårt för friluftsliv men umgås väldigt gärna med mitt barn. Det var bara så himla kul! Scoutläger rekommenderas, friluftsfrämjandet har säkert liknande, det är verkligen speciellt att åka iväg sådär utanför sin egen komfortzon.
Kul att höra!
Jag har varit på så många scoutläger i mitt liv och är väl inte supersugen :p Barnet vill dessutom inte börja i scouterna.
 
Kul att höra!
Jag har varit på så många scoutläger i mitt liv och är väl inte supersugen :p Barnet vill dessutom inte börja i scouterna.
Aha ja då var det kanske inte så passande. Här där jag bor verkar det finnas en uppsjö av läger, mest innebandy och fotboll men också cirkus och liknande.
 
Jag och min äldsta (8 år) började prata om att det skulle vara kul att åka på friidrottsläger eller något liknande ihop.
Läger och läger, men..
Mina döttrar har tränat just friidrott i ett antal år och vår förening arrangerar en veckas friidrottsskola varje sommar. Där brukar barn i alla åldrar vara med, men inget hindrar att även vuxna deltar.
Det är dock inte direkt i lägerform, för det är ingen gemensam övernattning på det sättet. Men många av deltagarna bor ändå på anläggningen under den veckan.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 595
Senast: Madalitso
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 193
Senast: MML
·
Avel Fick ett hingstföl i slutet av juni iår och planen var att ta hem sto och föl som inackordering för sällskap till honom. Tyvärr blev han...
2
Svar
32
· Visningar
3 083
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 573
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp