Barockfilmer/böcker?

Totola

Trådstartare
Vart kan man köpa böcker och filmer om barockridning till bra pris? Är bl a ute efter Bent Branderups videos och annat material med främst BB´s metoder.

Hans bok "Akademisk ridkonst" är ju inte så informativ, har inte läst "Ridning på kandar" om den måhända är bättre? Är mest ute efter informativa och inspirerande böcker.

Tacksam för tips! :bow:
 
Sv: Barockfilmer/böcker?

Ok, tur att man har läst Tyska i skolan ;) Tack för länkarna!

Något tips på bra filmer?
 
Sv: Barockfilmer/böcker?

RACKARNS!! Jag som inte förstår dett ord tyska! Ingen som vet nån sida på svenska då jag kom på att jag också letat efter sådana filmer! :crazy:
 

Liknande trådar

Träning Hej! Jag vet kanske inte hur jag ska formulera mig för att detta ska låta vettigt. Vi tar det från början. Jag började rida ett...
Svar
13
· Visningar
2 809
Senast: pulkaskurk
·
  • Låst
Ridning Vad är Klassisk Ridkonst? Klassisk Dressyr Klassisk Dressyr är ingen alternativ ridstil - utan den Klassiska dressyren står bara...
Svar
4
· Visningar
9 915
Senast: Immer
·
  • Låst
Ridning Böcker Baucher, Francois : The Man and his Methods, ej på svenska Branderup, Bent : Akademisk Ridkonst Ridning på...
Svar
0
· Visningar
1 782
Senast: IngelaH
·
Ridning Akademisk Ridkonst á la IngelaH Att jag skriver just ”Akademisk Ridkonst á la IngelaH”, beror på att det finns tusen och åter tusen...
Svar
14
· Visningar
1 674
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr
  • Shettistråden del II

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp