Bukefalos 28 år!

Barrelrace!!!!

Gordon

Trådstartare
Halloj!!
Vi behöver barrelrace ryttare till Nordic western på Grevagården på söndagen. Annars ställs den in. Kom och testa. Ring till Freter så fort som möjligt på 0501 42118. :bow::banana::bump: tveka INTE De blir super roligt.MVH Gittan
 
Sv: Barrelrace!!!!

hade inte tvekat en sekund om bara fölet var äldre hon är bara 4månader och någon dag, hoppas inte det blir inställt!
 
Sv: Barrelrace!!!!

Jag hade supergärna velat vara med! Men har tyvärr ingen transport :(

Hur funkar dte med anmälningar osv?
 
Sv: Barrelrace!!!!

Är den öppen för alla raser? (har kollat proppen men minns ej)
Vad kostar det att anmäla sig? Vet att min kompis hade velat vara med.. kanske kan gå att övertala...

De var så dyr anmälan därför banga hon ur...
 
Senast ändrad:
Sv: Barrelrace!!!!

Är den öppen för alla raser? (har kollat proppen men minns ej)
Vad kostar det att anmäla sig? Vet att min kompis hade velat vara med.. kanske kan gå att övertala...

De var så dyr anmälan därför banga hon ur...

Hej
Anm kostar 175kr vet ej om de blir mer och om de blir efteranm men de kan hon fråga Gittan Freter om. Jag tycker ju att de inte borde bli de om dom söker fler. Men fråga henne, de kostar ju inget. Ja den är öppen för alla raser. Tjata lite på henne du.
175kr är inte så mkt, de finns dyrare.
 
Sv: Barrelrace!!!!

De kommer inte att bli några efteranmälnings avg. och de är ok att ringa mig fram t.o.m lördag eftermiddag om de är så att ni vill vara med. Vi är nu 8 st som är anmälda och ser gärna att fler kommer. De kommer bli roligt!! Jag åker till Greva tors kväll så vid anmälan ring mig på 073-5313880. tjo
 
Sv: Barrelrace!!!!

Jag hinner inte vara med på söndag, annars skulle jag ställt upp.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 974
Ridning Hej! Har fått ett problem med min medryttarhäst som jag skulle vilja reflektera lite om! Jag har ridit min medryttarhäst i 4 månader...
2
Svar
22
· Visningar
6 137
Senast: yamyam
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 429
Senast: QueenLilith
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 544

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp