JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Baryard och Bengtsson har hopp
(Lantbrukets Affärstidning)
- Nej, nu finns ingen chans, säger Rolf-Göran Bengtsson dystert. Också efter andra dagens kvalhoppningar inför världscupens finalomgångar på söndag är han besviken. Det är däremot inte ryttarinnan han delar åttondeplatsen med, Malin Baryard.
http://www.atl.nu/pub/hpsart.hbs?avd=hastar&artid=4068062
Moderator
Men alltså elpriserna?
Hemmet Det är nog egentligen dags att de får betalt för sin service. Elnät är dyrt liksom elproduktion.
Jag värmer 3 bostadshus, en bod och en...
Inte_Ung
Alldeles nyss
Ledsen tjej
Relationer Varför skulle vi behöva veta allt detta du sagt om honom? Han är ingen vettig människa, bara strunta i honom.
Sryoqwe
1 minut sedan
Chatgpt
Tjatter Har med trådens ämne att göra? Jag är inte ett dugg intresserad att diskutera detta med dig. Ser gärna lek med AIbild dock. (sätter i...
Cambrie
8 minuter sedan
FÅRtråden
Lantbruksdjur MV-status och sådant. Jag hittar inte vad som betyder vad. M3, är det fria djur?
Sryoqwe
33 minuter sedan
Svar: 1 182
Visningar: 234 067
Djur
Min katt är sjuk
Katthälsa Det kommer att göras en MR på Toni. Och ny provtagning på toxoplasma. Hon har inte svarat på önskvärt sätt på Bonqaten och det är inte...
Wille
Idag kl 12:35
Svar: 90
Visningar: 8 482
Katt
Träns - hur många har ni?
Utrustning Funderar över träns.
Rent krasst behövs ju egentligen bara ett (även om variation kan vara bra), men hur ser det ut i verkligheten...
Startad av DarkInNight
Igår kl 12:49
Svar: 25
Visningar: 572
Utrustning