Geléhallon ska vara effektivt enligt min bror.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Möss: chokladTips på bra bete i råttfällorna.
Russin toppade med smulade digestive har funkat hittills men inte längre.
Mjukost, kaviar, ost, hundmat, bröd - alla verkar ointressanta.
Råttorna gillade russinen men nu är det möss och de verkar inte ha samma smak.
Mer tips please!
(Nomor kom ut och kvinnan tipsade om att täppa till alla springor. I ett 1800-tals timmerhus med trossbotten.
I övrigt fick jag en påse med fällor...)
Tips på bra bete i råttfällorna.
Russin toppade med smulade digestive har funkat hittills men inte längre.
Mjukost, kaviar, ost, hundmat, bröd - alla verkar ointressanta.
Råttorna gillade russinen men nu är det möss och de verkar inte ha samma smak.
Mer tips please!
(Nomor kom ut och kvinnan tipsade om att täppa till alla springor. I ett 1800-tals timmerhus med trossbotten.
I övrigt fick jag en påse med fällor...)
Ja, ibland fungerar en tredjedel ocksåhär också!
Men dom ska delas på mitten, så man använder en halv.
Jag använder de små nöt-creme som finns bland lösgodiset. En sån räcker till många fällor, förvarar den öppnade i kylen mellan varven.OK, får skaffa jordnötssmör.
Det har aldrig funnis i mina hushåll så det blir en ny erfarenhet
Jag har haft ner i gropen ja. Det är ju lukten som lockar. Mina heter QuicksnapKöpt en burk jordnötssmör. Sällsynt kladdigt med nötbitar i. Billigaste sorten på Willy:s. Tre fällor gillrade i kök och kontor nu
Fördelatt den är kladdig så jag kan ringla den över fällan. Mina fällor från nomor har en grop för betet.
Smakade - det borde ju finnas nån anldning till att de säljs. Men nej jag har inte missar nåt. Tvi så äckligt!
Att bara äta jordnötssmör är inte gott. Men typ 1 tsk-1 msk är faktiskt gott i hemmagjord smoothie.Köpt en burk jordnötssmör. Sällsynt kladdigt med nötbitar i. Billigaste sorten på Willy:s. Tre fällor gillrade i kök och kontor nu
Fördelatt den är kladdig så jag kan ringla den över fällan. Mina fällor från nomor har en grop för betet.
Smakade - det borde ju finnas nån anldning till att de säljs. Men nej jag har inte missar nåt. Tvi så äckligt!
Men slösa de på möss.Nutella tycker jag funkar bra. De gillar det och det är svårt att sno utan att trigga fällan.
Hellre det än att ha dem i Nutella-hyllan i köket som i förrförra boendet innan de lyckats hitta var de tog sig in.Men slösa de på möss.![]()
![]()
Smakade också ur min musbetesburk (innan första gillrningen) och tänkte att det kanske är godare nu, 25 år senare, men tvi och blä vad äckligt det ärKöpt en burk jordnötssmör. Sällsynt kladdigt med nötbitar i. Billigaste sorten på Willy:s. Tre fällor gillrade i kök och kontor nu
en
Wow! Grattis! Råttor brukar vara svårfångade.Första bytet taget med jordnötssmör.
En råtta. Tände i spispannan och kremerade den.
Hunden spårar runt i rummen och det borde innebära att det var råttor i rörelse under natten.