Bästa vita ridbyxorna?

Harbor

Trådstartare
Dottern önskar i födelsedagspresent nya tävlingsbyxor. Kraven är relativt hög eller normal midja ( inte låg alltså) , siliconskodda, tunt material, gärna lite bling. Hon visade ett par från Equiline men de kostade skjortan....tips?
 
Hon hade spanat in en modell som heter Equiline Cecile, men den kostar nästan 3000....
 
Dottern önskar i födelsedagspresent nya tävlingsbyxor. Kraven är relativt hög eller normal midja ( inte låg alltså) , siliconskodda, tunt material, gärna lite bling. Hon visade ett par från Equiline men de kostade skjortan....tips?

Horse Pilot! Dom enda ridbyxor jag använder sedan jag fick mitt första par. Supersköna och superkvalitet, har tvättat mina säkert 50 ggr och dom är som nya. Dom har dock inget bling..... Inte så billiga heller, runt 1800:- men värda varenda öre
 
Harcour Jalisca. Dyra, men inte lika dyra som de hon hade på förslag. Jag älskar mina. Tror mina kostade runt 1400 i originalpris.
 
Harcour Jalisca. Dyra, men inte lika dyra som de hon hade på förslag. Jag älskar mina. Tror mina kostade runt 1400 i originalpris.
Hur är storlekarna? Dottern har normalt S, eller 36. Är de små eller normala? Pikeur har vi ibland fått ta en 38.
 
Hur är storlekarna? Dottern har normalt S, eller 36. Är de små eller normala? Pikeur har vi ibland fått ta en 38.

Jag ligger precis på gränsen mellan 36 och 38 beroende på vad det är för byxor. Har dock oftast 36. Men jag tog ett par 38 så de känns lite små i storleken. Men då händer det att jag behöver ta 38 ibland. Om hon är en normal 36:a och "alltid" har det borde nog 36 funka.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 424
Senast: Ullmerkott
·
Anläggning Hej! Vi har en relativt jämn yta på vår gård där vi tänkte göra en budget versions ridbana. Ytan är ca 15x40 och är vanlig jord blandat...
Svar
8
· Visningar
1 677
Senast: Amk
·
Utrustning Är det stört omöjligt att hitta nya vita ridbyxor med lite högre midja och som inte har silikonskoning? Exakt alla ridbyxor verkar ha...
Svar
17
· Visningar
1 186
Senast: MiniLi
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 317

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp