Bukefalos 28 år!

bates precieux ?

Buck

Trådstartare
jag trodde att jag hade bra koll på vad för sadlar bates har och har haft, men såg idag en annons på en bates precieux från 2012 (O_O!?!) vad är det för sadel och varför har jag aldrig hört talas om den tidigare :p?

googlade lite bilder och på sadel märket står det caprilli by bates tydligen. dvs i mina öron så låter det som en väldigt gammal sadel (dvs innan cair och easy cullet tiden) , men årtalet 2012 som säljaren skrivit måste ju vara fel? kanske att den köptes då men måste ju ha hängt i ngn affär ett bra tag då.

(buck , Bates nörd vars dumma häst inte passar i dressyr modellerna)
 

Liknande trådar

Utrustning Är på jakt efter ny dressyrsadel och har efter mycket provande kommit fram till att min häst tyvärr behöver en ganska speciell sadel...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 364
Senast: super
·
Utrustning Jag måste tydligen ge mig på det här med att leta sadel till nya hästen. Det var många år sedan jag var tvungen att leta sadel och har...
Svar
4
· Visningar
1 929
Senast: Maoam
·
Utrustning Letar efter en dressyrsadel till min ponny som är korsning arab/fjording. Araber är ju inte precis kända för sitt goda sadelläge så jag...
Svar
3
· Visningar
2 545
Senast: Aleel
·
Utrustning Är ute efter en ny sadel till min grabb igen, han är en tämligen halvsvår nöt att knäcka för tillfället. Han är en travare i...
Svar
12
· Visningar
2 703
Senast: Tagliabue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp