Bukefalos 28 år!

Bebispyssel ^^

Apollo 13

Trådstartare
Min bror brukar hitta en massa spännande grejer runt om på nätet som han skickar vidare till mig och idag skickade han en länk till en blogg.

Jag tycker verkligen att det var en jätte rolig ide som mamman pysslar med.. jag förstår inte riktigt hur hon hinner men hennes bäbis verkar ju sova rätt mycket :p

Hur som helst vore det väldigt roligt om inte någon här inne kunde inspireras av BLOGGEN och pyssla lite hemma och fota och lägga upp här :) Själv har jag ju ingen bäbis så jag kan tyvärr inte bidra annat än med iden :angel:
 
Sv: Bebispyssel ^^

Herregud, jag skrattade högt åt bebis på tvättlinan :D

Underbar fantasi, men herrejisses vilken tid allt måste tagit! Ingen kolikbebis där inte ;)
 
Sv: Bebispyssel ^^

Hihi, håller med om att bebisen på tvättlinan var rolig. Hon har verkligen fantasi! Men samtidigt måste jag säga att det känns lite skumt att arrangera en massa bilder av en person som sover och lägga ut dem på nätet. Tänk om ngn skulle göra det med mig, skulle bli skitförbannad!
 
Sv: Bebispyssel ^^

Vilka bildidéer, häftigt!

Men samtidigt måste jag säga att det känns lite skumt att arrangera en massa bilder av en person som sover och lägga ut dem på nätet. Tänk om ngn skulle göra det med mig, skulle bli skitförbannad!

Jag är normalt sett allergisk mot arrangerade bilder på bebisar, tycker ofta att de blir smått kränkande. Den känslan fick jag dock inte på den här sidan, det kändes som att det var gjort med sådan värme. Bebisar är ju lika försvarslösa i vaket som i sovande tillstånd.
 
Sv: Bebispyssel ^^

Jo, det kändes bättre iom att det inte var professionellt för en kalender eller så, (fattade det som om det var hennes mamma som gjort det).
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 252
Senast: Migo
·
Gravid - 1år Måste dela med mig av detta då det känns otroligt jobbigt och min sambo är inget vidare stöd. Jag blev gravid med första barnet i...
Svar
17
· Visningar
4 148
Senast: Voeux
·
Hästmänniskan Hej! Har hjälpt till med en häst hos en tjej som var i behovet av en medryttare. Tycker det har fungerat bra och upplägget har varit...
2
Svar
22
· Visningar
3 162
Senast: LionQueen
·
Kultur Jag inser att det här kan vara ett ganska laddat ämne och lite av en kontroversiell åsikt från min sida, framförallt med tanke på...
2
Svar
35
· Visningar
2 721

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp