Bebissäkring av säng

soom

Trådstartare
Bebis brukar sova första halvan av natten i sin säng och sen komma över i vår. Inatt vaknade jag av att hon var halvvägs över pappan. Hur bebissäkrar man sängen? Skruva av benen blir inte tillräckligt lågt.
 
Bebis brukar sova första halvan av natten i sin säng och sen komma över i vår. Inatt vaknade jag av att hon var halvvägs över pappan. Hur bebissäkrar man sängen? Skruva av benen blir inte tillräckligt lågt.

Vi kör på kombinationen sänk sängen (blir inte heller tillräckligt lågt men lägre än från början i alla fall) och blockera kanterna (har gjort i lite olika varianter: blockera med andra möbler, blockera med madrass på högkant etc) :)
 
Vi har en soffa i fotänden (till hundarna 😁) så den stoppade bra.
Barnens sängar intill och massa mjukt i övrigt där det behövdes.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 350
Senast: Milosari
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 002
Övr. Barn Tyckte också den "vanliga" uppdelningen var så taskig på något sätt, mamman är hemma i ett år och allt är jobbigt sen kommer pappan in...
14 15 16
Svar
307
· Visningar
11 686
Senast: Imogen
·
Småbarn Vår 1-åriga kille sover så oroligt och ojämnt. Han har sen han föddes sovit dåligt och krävt mycket stöd sen blev det något bättre när...
2
Svar
20
· Visningar
2 735

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp