Beco Butterfly 2

MaRomer

Trådstartare
Har jag köpt och här kommer lite bilder;)

29131211.jpg

29131203.jpg


Och med min brorsdotter Ella:
29131294.jpg

29131297.jpg

29131296.jpg


Lutar mig framåt på bilderna där jag har Ella i selen.

John satt med babyinlägget på bilderna. Det är borttaget och han sitter mycket bättre nu. Det finns även en "Baby huva" att sätta på. Ska ta fler kort nån annan dag!

Ställde idag in selen korrekt för min son och var på Mamma/Barn Walking. 1 timmes PW med John i selen hela tiden. Underbart!!!! Har inte alls ont i ryggen och fick det inte när vi gick heller!
 
Sv: Beco Butterfly 2

Oh!
De är ju så fina!!

Är lite sugen på en jag oxå, mest för att karln tycker det är läskigt att sätta upp Liten på ryggen själv. Inbillar mig att det är lättare med en beco.
 
Sv: Beco Butterfly 2

Jättefin , köpte en beco butterfly förra året när dottern var 4 mån ,har använt den 2 gånger =/
suck , Önskade så att jag kunde ställa in den så den passade mig , men icke sa nicke ..
 
Sv: Beco Butterfly 2

Jättefin , köpte en beco butterfly förra året när dottern var 4 mån ,har använt den 2 gånger =/
suck , Önskade så att jag kunde ställa in den så den passade mig , men icke sa nicke ..

Den kanske helt enkelt inte passade dig?? Den passade inte alls min syster! Så det kan ju vara olika! Min Sambo kör tex med en BB Active!
 
Sv: Beco Butterfly 2

Vad fin den är i mönster och färg, precis min smak :love:. Nu blir jag jättesugen på att prova en med, undrar vad sambon säger om det flyttar hem en sån med :devil:
 
Sv: Beco Butterfly 2

åhhh vad jag önskar att jag hade kunnat bära i sele då lillan var liten... men mina höfter orkade inget provade alla möjliga sjalar och ergonomiska selar... buhu för mysigt var det de få stunder man klarade av det!
 
Sv: Beco Butterfly 2

Äsch då, nu låter du som sambon, inser ni inte finheten i att ha många vackra asse... asce... ascess.... äsch, tillbehör :p
 
Sv: Beco Butterfly 2

Vad fin den är i mönster och färg, precis min smak :love:. Nu blir jag jättesugen på att prova en med, undrar vad sambon säger om det flyttar hem en sån med :devil:

Ja de andra tycker jag var så "skrikiga". Man vill ju kunna använda den till nästa barn , oavsett kön.
 
Sv: Beco Butterfly 2

Men sälja? Nej, jag håller med Nevin, man kan aldrig ha för många! :D
Man kan ju ha sjalarna/selarna kvar och missionera med! Och ska man kunna göra reklam måste man ju veta saker och ting om produkterna, alltså är det alltid berättigat att köpa fler sjalar/selar! (hrm, tänk om jag kunde få min sambo att förstå det oxå... ;) )
Nu hr jag ju iof tänkt skaffa fler barn men just nu ligger min trikå och väntar på att kamratens bebis ska göra entré i vida världen och bli själfrälst. :D
 
Sv: Beco Butterfly 2

Jättefin , köpte en beco butterfly förra året när dottern var 4 mån ,har använt den 2 gånger =/
suck , Önskade så att jag kunde ställa in den så den passade mig , men icke sa nicke ..

Var du för liten för dom?

Vete tusan vilka asom är mindre.
Jag har på innersta på axlbanden när jag bär på rygg nu.
Hade lite problerm med höftbältet bnär dotten hade som mest ont i magen,
det problem har löst sig med en lat mamma nu :D
 
Sv: Beco Butterfly 2

Den färgen gllar jag med :laugh:
Hade gärna köpt en sån men det blev en bagagnad då.
Nu försöker jag bli vän med min nyss köpta MT :d
 
Sv: Beco Butterfly 2

Den färgen gllar jag med :laugh:
Hade gärna köpt en sån men det blev en bagagnad då.
Nu försöker jag bli vän med min nyss köpta MT :d

Jag hittade bara 1 begagnad när jag kollade. Och den var rosa blommig=/. Inte direkt min stil. å det fick bli denna;)
 
Sv: Beco Butterfly 2

Oh!
De är ju så fina!!

Är lite sugen på en jag oxå, mest för att karln tycker det är läskigt att sätta upp Liten på ryggen själv. Inbillar mig att det är lättare med en beco.

Det ÄR lättare - jag har bytt från manduca p g a det...

Ma Romer: Bra val :)! Här hemma finns en exakt likadan , men sandfärgad i stället. Ugglor e ju gulliga!!

Jag bär Ludvig, 11 kg, både på mage o rygg utan bekymmer.
 
Sv: Beco Butterfly 2

Själv har jag inga problem att slängaupp ungen på ryggen vare sig med manducan, meitai eller sjal och sambon är ganska inkörd på att barn ska åka vagn så jag har [tyvärr!!!] svårt att argumentera till mig en sele för 1800:-.. :( Men nu har jag fått jobb så jag kanske får lite lättare att utöka bärbiblioteket nu. :D
 
Sv: Beco Butterfly 2

Nja, kanske lite, men de är ju fina att se på, och så måste man ju kunna missionera lite ju :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 146
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 031
Senast: Magiana
·
Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2 3
Svar
54
· Visningar
10 491
Senast: squarepants
·
Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
4 763
Senast: sweet_extraa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp