Bedömning A1:a laghoppning

BlackBeauty100

Trådstartare
Hej! Det kanske är jag som är dum men jag förstår inte riktigt vad bedömning A1:a laghoppning innebär. Har försökt läsa om det men blir inte klok på det...:confused:
Någon här någonstans som skulle vilja förklara?
 
Det innebär att klassen rids i lag, alla rider först grundomgången och vid lika antal fel mellan två eller flera lag rids omhoppningen på en högre höjd. (Går klassen i 1,20 rids omhoppningen oftast i 1,25-1,30 t. ex.)
 
Det innebär att klassen rids i lag, alla rider först grundomgången och vid lika antal fel mellan två eller flera lag rids omhoppningen på en högre höjd. (Går klassen i 1,20 rids omhoppningen oftast i 1,25-1,30 t. ex.)
Så det är inte som A:0 där man rider omhoppning direkt efter sin runda då eller? Man går ut emellan? Men om ingen har lika antal fel, blir det ingen omhoppning då?
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har nyligen höftledsröntgat Slyngeln. Jag fick titta rätt noga på röntgenbilderna tillsammans med veterinären på kliniken och hon...
2
Svar
26
· Visningar
2 140
Senast: ildiko
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 948
Senast: Sasse
·
Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 241
Senast: Lisalei
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 469
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp