Bukefalos 28 år!

Begagnad kamera

Sv: Begagnad kamera

Ja, det är klart man vågar. Men bäst är ju om du får testa den innan så att du vet att den funkar och ser hurdana bilder den tar.
 
Sv: Begagnad kamera

Ja, det hade jag nog tänkt. Problemet är att jag inte kan nått om kameror och inte vet exakt vad jag ska kolla. Men den dagen, den sorgen :)
 
Sv: Begagnad kamera

Medborgarskolan brukar ha mycket bra kurser i fotografi där man även lär sig hantera en systemkamera manuellt.
 
Sv: Begagnad kamera

Tyvärr krockar deras kurser med mina arbetstider. Men jag har en kompis som är duktig, han får följa med som expert.
 
Sv: Begagnad kamera

be att få fotografera, se resultatet på deras dator.
helst skall du få kika på bilden med någon exif viewer (som läser bilddatan) då kan du där se hur många kort som tagits.
är det väldigt många så kanske man skall vara försiktig.
shutternågonting talar om hur många gånger sluter öppnats=antal kort)
men nu är det typ 40-50000 kort som räknas osm mycket
är det 10-15000 är det ok.
sedan finns det de som klarar mycket mer och vissa som klarar mindre.

objektiven skall glida lätt och inte ha repor och fingeravtryck vare sig fram eller bak på linserna, om de för övrigt är slitna i chassit gör inte så mycket, bara det inte är jack i dem.
 

Liknande trådar

Relationer Min man fyller 40 om en månad ungefär. Jag har ingen aning om vad jag ska ge honom! Han gillar modellflyg, flygplan. Har inte så...
2
Svar
25
· Visningar
1 921
Senast: BernT
·
Fordon Tittar på nyheterna nu och nu är det 3 års väntetid för en husbil. Jag har definitivt inte råd med en husbil men drömma kan man ju...
Svar
7
· Visningar
751
Senast: Otherside
·
Fritid Jag gillar att fota men nu förtiden använder jag bara mobil. Var många år sedan jag hade någon kamera. Men jag skulle nu vilja köpa...
Svar
12
· Visningar
556
Hemmet Har en cylinda diskmaskin från -17, insatt -18. Maskinen har låtit konstigt ett par dagar, men idag stannade den helt, vilket gjorde att...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp