Behöver bolla..

Ta dessa män som håller på mot kvinnor på detta viset till en gayklubb och de vet helt plötsligt EXAKT vad som är ok eller inte.
För tänk om en man skulle få för sig att uppföra sig mot dom som de själva gör mot kvinnor.....
Nej, folk på gayklubb vet inte vad som är okej och inte. Jag har blivit antastad hur många gånger som helst, men framförallt; mina tjejkompisar som följt med har blivit antastade, fått drogade drinkar, dragna i etcetc. Så straighta män som går dit "står ut" med de gränslösa gaykillarna för att kunna vara lika gränslösa mot tjejerna som är där i hopp om att slippa just sånt. Nä, usch.
 
Nej, folk på gayklubb vet inte vad som är okej och inte. Jag har blivit antastad hur många gånger som helst, men framförallt; mina tjejkompisar som följt med har blivit antastade, fått drogade drinkar, dragna i etcetc. Så straighta män som går dit "står ut" med de gränslösa gaykillarna för att kunna vara lika gränslösa mot tjejerna som är där i hopp om att slippa just sånt. Nä, usch.

Jag tror hon menade att om de tafsande heteromännen befann sig på en gayklubb hade de helt plötsligt förstått precis var gränserna går. D.v.s. de hade upptäckt vad som är tafsande när en man hade gjort samma mot dem som de brukar göra mot kvinnor.
 
Jag tror hon menade att om de tafsande heteromännen befann sig på en gayklubb hade de helt plötsligt förstått precis var gränserna går. D.v.s. de hade upptäckt vad som är tafsande när en man hade gjort samma mot dem som de brukar göra mot kvinnor.
Och jag skrev i mitt inlägg att de flesta inte blir avskräckta så länge de har möjlighet att göra samma mot kvinnor. Tyvärr.
 
Och jag skrev i mitt inlägg att de flesta inte blir avskräckta så länge de har möjlighet att göra samma mot kvinnor. Tyvärr.
Jag tror heller inte polletterna trillar åt det hållet, att fler gränslösa mäns beteende skulle göra andra gränslösa män mindre gränslösa. Snarare tvärtom. Däremot tror jag på nolltolerans, att vi alla agerar, och hotet om straff och offentlighet i rättegång! Så superbra detta!
 
På Torsdag är det dags. Helt sjukt vad fort tiden gått! Känns lite småjobbigt just nu och vill mest att det ska vara klart.

Tagit ut semester på fredag iaf, känner jag mig själv rätt så kommer jag ligga med migrän hela fredagen efter rättegången, men också att jag har sonen hemma och jag skulle ha jobbat kväll.

En mysig fredagskväll tillsammans får styra upp det jobbiga helt enkelt. ❤️
 
På Torsdag är det dags. Helt sjukt vad fort tiden gått! Känns lite småjobbigt just nu och vill mest att det ska vara klart.

Tagit ut semester på fredag iaf, känner jag mig själv rätt så kommer jag ligga med migrän hela fredagen efter rättegången, men också att jag har sonen hemma och jag skulle ha jobbat kväll.

En mysig fredagskväll tillsammans får styra upp det jobbiga helt enkelt. ❤️
Hoppas att allt går bra, och att det inte blir så illa med migrän på fredag trots att du misstänker det. Låter som rätt beslut att vara hemma och ta det lugnt då i vilket fall som helst.
 
På Torsdag är det dags. Helt sjukt vad fort tiden gått! Känns lite småjobbigt just nu och vill mest att det ska vara klart.

Tagit ut semester på fredag iaf, känner jag mig själv rätt så kommer jag ligga med migrän hela fredagen efter rättegången, men också att jag har sonen hemma och jag skulle ha jobbat kväll.

En mysig fredagskväll tillsammans får styra upp det jobbiga helt enkelt. ❤️
Jag säger som @Ramona - kör hårt! Kom ihåg att det är du som har åklagaren i din ringhörna. Det är du som har staten på din sida.
 
Ett litet steg för män-skligheten, ett gigantiskt steg för feminismen.

Tack för att du orkade :bow:

Tack vare erat stöd! ❤️

Han erkände som sagt, så jag gissar att jag bara ska vänta in domen nu?

Var väldigt jobbigt att sitta där. Jag fattar ju att vi båda ska höras lika mycket, men när jag fick frågor hur jag var klädd så ville jag bara skrika ”vad spelar det för roll?!” Ni fattar vad jag menar… Men upplyste dom om att det spöregnade och vi satt på en uteservering så jag hade jeans, gympaskor, tjocktröja och regnkappa på mig. Vi skulle bara ut och ta en öl och snacka skit, inte ut och svänga runt på något dansgolv…

Han hade druckit ”några” öl, men ändå kom han inte ihåg hur jag såg ut, och ändå beslagtog polisen honom pga onykter. Han minns dock att han hade gjort det han gjort, inte exakt vad, men att han hade lagt handen på mitt lår antal ggr. Han minns också att jag tagit bort handen antal ggr. Men han vet inte varför han la dit den från första början eller varför han inte slutade när jag tog bort den om och om igen. Men han sa att han gjort det klart och tydligt.

Han erkände alltså och vittnet behövde aldrig ens kallas in till rättegången.
 
T

Var väldigt jobbigt att sitta där. Jag fattar ju att vi båda ska höras lika mycket, men när jag fick frågor hur jag var klädd så ville jag bara skrika ”vad spelar det för roll?!” Ni fattar vad jag menar… Men upplyste dom om att det spöregnade och vi satt på en uteservering så jag hade jeans, gympaskor, tjocktröja och regnkappa på mig. Vi skulle bara ut och ta en öl och snacka skit, inte ut och svänga runt på något dansgolv…

Ja, för vad exakt spelade det för roll? Du skulle ha frågat exakt det... så jävla ofräscht, 2021 liksom. Tjena.
 
Det blir intressant att se vad påföljden blir, Eskil Erlandsson, Centerpartisten, som gjorde något liknande mot tre riksdagskvinnor friades i såväl tingsrätt som hovrätt med motiveringen att handlingen inte var tillräcklig för att rubriceras som sexuellt ofredande.
 
Ja, för vad exakt spelade det för roll? Du skulle ha frågat exakt det... så jävla ofräscht, 2021 liksom. Tjena.

Ja jag kände så. Skulle jag ha haft ett urringat linne och en kort kjol, hade jag varit mindre trovärdig då? Eller hade det varit mer förståeligt att han eller någon annan skulle tafsa då? Jag kanske t.o.m. skulle ha fått räkna med det och få skylla mig själv i sånt fall?

Att dom frågade hur mycket alkohol jag hade druckit räknade jag med, men inte hur jag var klädd…. Jag borde kunna ha fått sitta där naken om det vore så, utan att behöva ha händer på mig som jag inte ville ha!
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 793
Senast: mars
·
Kropp & Själ Orkar inte skapa ngt anonymt konto. Jag är INTE akut självmordsbenägen så ingen behöver ringa polisen på mig. Mitt ex låter mig inte...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 129
Senast: tanten
·
  • Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 088
Senast: Luff
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
8 022
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp