Behöver CV hjälp

Barbabelle

Trådstartare
Finns det någon här som skulle kunna lägga upp en bild på sitt CV så jag vet hur jag ska göra.
 
Finns ju tusen exempel om du googlar?

Men jag brukar lägga upp mitt såhär:

ARBETSLIVSERFARENHET

2014-nu: Titel Arbetsplats
Arbetar med X, Y, Z, har ansvar för Q, W, E....

2011-2014: Titel Arbetsplats
Arbetade med ...yadi yadi

2010-2011: Titel Arbetsplats
Arbetade med bla bla bla

UTBILDNING

2006-2009 Kandidatexamen i Ö, Lärosäte
Beskrivning av utbildning, vad jag skrev c-uppsats om

Fristående kurser inom V, W, P

Certifiering S, L, F

ÖVRIGA MERITER

Körkort AB
Uppdrag H i förening R
 
Så här ser mitt CV ut (den censurerade versionen, den äkta har all info). Jag hade läst grafisk design och webbutveckling, så en konsult på AF tyckte att jag skulle försöka få mitt CV att spegla det och "sticka" ut lite ur mängden. Gjort designen med hjälp av både Illustrator och InDesign, mamma hjälpte mig lite med att knåpa ihop den första texten lite.

Har inte riktigt brytt mig om att uppdatera den så mycket då jag inte haft något behov av det, kanske gör en dag om jag behöver byta jobb och CV behövs. :)

CV censor.jpg
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Det har blivit dags för mig att uppdatera mitt CV, och jag velar lite i vad jag ska ange som slutdatum på min förra tjänst. För att...
Svar
2
· Visningar
603
Senast: JohannaB
·
Kropp & Själ Har en äldre person som inte har många år kvar till pensionen som drar på sej offerkoftan så fort hen inte gör som "hen ska" Oavsett vad...
Svar
8
· Visningar
1 173
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Jag går i tankarna på att söka nytt jobb. Hur tas det emot om man anonymiserar nuvarande arbetsgivare på sitt CV? Det är lite känsligt...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 295
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Jag sitter med en skoluppgift och försöker hitta i Norges jordbrukslagar (bidrag osv). Jag har mailat landbruksnågonting för att be om...
Svar
17
· Visningar
830
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp