Behöver fölnamn! :)

Bolt betyder ju blixt på engelska, det påminner ju lite om Baltira och anspelar på åska.
Sezuan Bolt? Sir Bolt? Sessions of Bolt?

Annars hade jag valt Sir Balthazar.
 
Bolt betyder ju blixt på engelska, det påminner ju lite om Baltira och anspelar på åska.
Sezuan Bolt? Sir Bolt? Sessions of Bolt?

Annars hade jag valt Sir Balthazar.
Ahh gillar förslagenalla förslag! :love: Hur ska man kunna välja ett namn på föl :o
 
Alltså, Baltira får mig att associera till Blåtira, Vira Blåtira osv... 🤪 Fast det kanske är bättre på ett sto...
Bolt betyder ju blixt på engelska, det påminner ju lite om Baltira och anspelar på åska.
Sezuan Bolt? Sir Bolt? Sessions of Bolt?

Annars hade jag valt Sir Balthazar.
Det för mina tankar vidare till Usain Bolt :p (som jag antar att de flesta vet vem det är), som skulle gå att modifiera till Sain Bolt eller kanske Sane Bolt
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har letat och letat men inte funnit någon bra så därför vänder jag mig till er. Jag har en liten cavalliertjej som pga saknade...
Svar
7
· Visningar
1 178
Senast: hundtant
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 821
Senast: Barbabelle
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 993
Senast: Mabuse
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 658
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp