Behöver hjälp med namnförslag

Dutchess

Trådstartare
Som rubriken lyder..

Jag förlorade min första egna uppfödning i början av sommaren som är efter min själsfrände, min bästa vän.. Hon börjar bli till åren och jag vet inte hur jag ska kunna skiljas från henne.. Hennes avkomma gjorde att det kändes lättare och att hon sedan hastigt gick bort inte bara slet mig itu utan gav mig också panik över att förlora allt efter hennes mamma.

Jag körde mamman på betäckning och hon är nu dräktig igen.. Nästa avkomma kommer vara så viktig för mig, den kommer vara både en viss tröst i min sorg och den som fyller sin mammas plats när hon är borta.. Jag vill verkligen ha ett passande namn för den, som påvisar allt detta.. Och jag vill inte att den ska ha namn efter föräldrarna..

Har ni förslag? Både sto och hingst/valack då såklart 🙏🏻
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 008
Senast: exotic
·
Hästmänniskan Agria vägrar ersätta skada som skett i en olycka! Min häst gjorde sig akut illa i benet när han var ute i hagen och har sedan i...
20 21 22
Svar
432
· Visningar
37 251
C
Hästhantering Hej! Det är såhär att jag har ett 4årigt sto (egen uppfödning). Ska försöka förkorta historien något. Hon har gått i lösdrift större...
Svar
13
· Visningar
1 493
Senast: sandrafors
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
24 923
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Trixtråden
  • Akvarietråden IV
  • Försäkring - igen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp