Behöver hjälp! Whirlpool toppmatad tvättmaskin

@moster_punk ska komma ihåg (Y) men blir nog investera kanske flaskborste till nästa gång, är riktigt dålig användare av smink och sen så långt ner i dessa, än vanliga tvättmedelsfack. Den dagen behöver köpa tvättmaskin kommer defintivt inte sikta in på toppmatad efter denna :rofl:
 
Visa bifogad fil 90171

Baksidan, kollat sidor och hittar inget uppenbart öppna och isåfall känns väldigt trögt.. tycker känns som helgjuten pjäs :confused:
Det är ett två delat fack, hur man öppnar och stänger sitter i vad du kanske uppfattar som helgjuten skarv runtom. En lite mindre skruvmejsel som bänder isär skarven på hörnen längst upp på bilden torde göra susen.

Efteråt är det bara att pressa ihop igen.
 
@Pegasus63 Lite så jag misstänkte, tror inte problemet få isär trots med redigt våld.. är få ihop den bra sen :rofl:

Nu är ren nog användas igen och ska hålla bättre koll.. hur svårt göra användarvänliga saker???
 
@Pegasus63 Lite så jag misstänkte, tror inte problemet få isär trots med redigt våld.. är få ihop den bra sen :rofl:

Nu är ren nog användas igen och ska hålla bättre koll.. hur svårt göra användarvänliga saker???
Har en exakt likadan tvättmaskin, har inte ens koll på att det går ta loss tvättmedelsfacket. Visserligen bara använt den tre gånger än så länge och den ser ren ut iallafall
 
@cewe Ärligt vet ej om går ta loss den i två delar, men ser lite ut så.. Som sagt inget jag vågar mig på, så ska se till underhålla den bättre än föregående ägare åtminstone.

Använt denna 5-6ggr max så borde inte va skyldig till smutsen kan jag tycka.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp