Behöver lite stöd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hoppet är väl det sista som överger människan. Sista jag fick från honom var ju att han skulle komma.
Detta att inte svara när det gäller en person som han kan betyda ungefär vad som helst. Men visst dalar hoppet
Men vad är det du hoppas på? Att han ska bli Drömprinsen, förändra sig och bli en nu person och att ni ska leva lyckliga ever after? Du kommer vara exakt lika olycklig nästa gång han inte hör av sig, och gången efter det. Han har ju varit extremt tydlig med att så kommer det vara.

Jag hoppas att han har balls nog att avsluta detta åt dig, och att du inte dejtar igen innan du har kommit till rätta med anknytningsproblemen eller vad det nu är som gör att du klamrar dig fast. För din skull. Men det är inte osannolikt att han inte fattar hur mycket problem du har med detta. Han kanske tänker att du säger till när det inte passar. Men istället skickar du ett trevligt och glatt meddelande och undrar hur det går? Om du ska skicka något annat än "jag vill inte se dig igen" så är det kanske dags för lite ärlighet från din sida...
 
Om han inte öppnat de tidigare så lär väl inte chansen att han ska göra något avgörande åt det senaste?

Ge dig nu. Du riskerar att bli patetisk.
Fast så gör han ibland… man kan skicka nåt mer när han inte svarar (då har det dock inte varit ”tjat”) då har han svarat glatt och pratat länge
 
Men vad är det du hoppas på? Att han ska bli Drömprinsen, förändra sig och bli en nu person och att ni ska leva lyckliga ever after? Du kommer vara exakt lika olycklig nästa gång han inte hör av sig, och gången efter det. Han har ju varit extremt tydlig med att så kommer det vara.

Jag hoppas att han har balls nog att avsluta detta åt dig, och att du inte dejtar igen innan du har kommit till rätta med anknytningsproblemen eller vad det nu är som gör att du klamrar dig fast. För din skull. Men det är inte osannolikt att han inte fattar hur mycket problem du har med detta. Han kanske tänker att du säger till när det inte passar. Men istället skickar du ett trevligt och glatt meddelande och undrar hur det går? Om du ska skicka något annat än "jag vill inte se dig igen" så är det kanske dags för lite ärlighet från din sida...
Kanske att han svarar, när han nu faktiskt säger att han kommer? Eftersom vi ändå bestämt det? Ungefär det.
 
Och vad tror du kommer hända när han dyker upp? Vad kommer hända när han har åkt? Vill du ha det såhär? Tror du att han vill ha en relation med någon som mår så extremt dåligt när han är sig själv? Kommer du vara ärlig med hur fixerad du är?
Jag vet inte, men jag hoppas han dyker upp och vi kommer fram till något.

Tror inte jag behöver säga nåt om det. Han vet ganska väl att jag mår skit av såna här situationer
 
Kanske att han svarar, när han nu faktiskt säger att han kommer? Eftersom vi ändå bestämt det? Ungefär det.
Kanske och kanske.
Ge dig nu, och sluta mata din dåliga självkänsla.

Du håller liv i ditt dåliga mående på det här viset. För ett gäng inlägg sedan var du till och med lite putt på honom. Nu hoppas du igen.

Tråden går i cirklar. Ta dig samman. Skyll inte på att det inte går. Det går.
Men du jobbar ju på motsatsen. Ser du inte det?
 
Jag vet inte, men jag hoppas han dyker upp och vi kommer fram till något.

Tror inte jag behöver säga nåt om det. Han vet ganska väl att jag mår skit av såna här situationer
Vilket scenario är möjligt att ni skulle komma fram till just nu? Tror du på riktigt att han kommer ändra sig varaktigt?

Mår skit och fungerar inte alls är ändå lite gradskillad.

Men om han vet om att du inte fungerar alls, och är helt likgiltig inför det, vad är det då som är attraktivt med honom?
 
Jag vet inte, men jag hoppas han dyker upp och vi kommer fram till något.

Tror inte jag behöver säga nåt om det. Han vet ganska väl att jag mår skit av såna här situationer
Jag gissar att han dyker upp, vill ligga och allt är tipptopp och sen går han under jorden igen och du blir knäckt för att allt var ju så bra. Fundera iaf lite över hur det blir om ni ses och allt känns jättebra och sen slutar han öppna dina meddelanden igen, för det är nog stor risk att det kan bli så.
 
Kanske och kanske.
Ge dig nu, och sluta mata din dåliga självkänsla.

Du håller liv i ditt dåliga mående på det här viset. För ett gäng inlägg sedan var du till och med lite putt på honom. Nu hoppas du igen.

Tråden går i cirklar. Ta dig samman. Skyll inte på att det inte går. Det går.
Men du jobbar ju på motsatsen. Ser du inte det?
Jag ÄR jävligt putt på honom. Anledningen att jag skickade nåt idag var för att få ett avslut tidigare. För jag begriper inte grejen att göra som han gör.

Svarar han inte på detta så är han avslutad. Det räcker nu.
 
Vilket scenario är möjligt att ni skulle komma fram till just nu? Tror du på riktigt att han kommer ändra sig varaktigt?

Mår skit och fungerar inte alls är ändå lite gradskillad.

Men om han vet om att du inte fungerar alls, och är helt likgiltig inför det, vad är det då som är attraktivt med honom?
Scenariot att antingen avsluta, eller fortsätta på nåt sätt. Jag vet inte.
Men åtminstone bestämma NÅGOT än att säga en sak och göra en annan.
 
Jag gissar att han dyker upp, vill ligga och allt är tipptopp och sen går han under jorden igen och du blir knäckt för att allt var ju så bra. Fundera iaf lite över hur det blir om ni ses och allt känns jättebra och sen slutar han öppna dina meddelanden igen, för det är nog stor risk att det kan bli så.
Det KAN bli så. Jag vet men troligare fram till våren då han jobbar normalt i höst.

Jag är inte alls säker på att han ens dyker upp. Vad finns att säga? ”Hej, förlåt för 3 veckors tystnad men nu vill jag gärna ha sex”… kan man vara så puckad?

Jag är faktiskt ganska arg på honom nu, och undrar redan nu vad det finns att säga från hans sida som skulle göra det värt att ens svara/träffa honom.
 
Har inte läst allt. Men jag tycker han låter självisk och inte är intresserad av nåt seriöst. Det som är positivt är att han är ärlig med hur han är. Dock oavsett så hade det inte funkat för mig någon dyker upp när det passar. Ni verkar inte på samma våglängd. Finns mkt bättre fiskar för dig!!
 
Har inte läst allt. Men jag tycker han låter självisk och inte är intresserad av nåt seriöst. Det som är positivt är att han är ärlig med hur han är. Dock oavsett så hade det inte funkat för mig någon dyker upp när det passar. Ni verkar inte på samma våglängd. Finns mkt bättre fiskar för dig!!
Vet du, det funkar inte för mig heller. 2-3 veckors radiotystnad och sen ”hej här är jag”.

Enligt honom beror detta på flera saker, han har en väldigt negativ syn på relationer, han har för mycket att göra, vi bor en bit från varandra osv.

Han har berättat från början hur extremt introvert han är, men jag har liksom aldrig märkt av det föränn när han började jobba så mycket
 
Scenariot att antingen avsluta, eller fortsätta på nåt sätt. Jag vet inte.
Men åtminstone bestämma NÅGOT än att säga en sak och göra en annan.

Du söker garantier och det fungerar inte så, särskilt inte med känslor och kärlek. Du måste lära dig att hantera en viss grad av ovisshet. Den visshet som går att finna hittas dessutom i vad ni GÖR, inte vad ni "bestämmer".
 
Du söker garantier och det fungerar inte så, särskilt inte med känslor och kärlek. Du måste lära dig att hantera en viss grad av ovisshet. Den visshet som går att finna hittas dessutom i vad ni GÖR, inte vad ni "bestämmer".
Nej jag vet, samtidigt… detta betende är inte okej.
 
Det KAN bli så. Jag vet men troligare fram till våren då han jobbar normalt i höst.

Jag är inte alls säker på att han ens dyker upp. Vad finns att säga? ”Hej, förlåt för 3 veckors tystnad men nu vill jag gärna ha sex”… kan man vara så puckad?

Jag är faktiskt ganska arg på honom nu, och undrar redan nu vad det finns att säga från hans sida som skulle göra det värt att ens svara/träffa honom.
Du vet ingenting om i höst. Det är en framtid och den finns inte ännu.

Du måste ha otroligt mycket tid över i ditt liv? Så mycket tid och energi du lägger ner på att dela honom i tusentals bitar…för vaddå? Är det inte respektlöst mot dig och mot honom?
 
Du vet ingenting om i höst. Det är en framtid och den finns inte ännu.

Du måste ha otroligt mycket tid över i ditt liv? Så mycket tid och energi du lägger ner på att dela honom i tusentals bitar…för vaddå? Är det inte respektlöst mot dig och mot honom?
Jag blir så, utan svar. Jag är en persons annars som lägger alla bitar fort och agerar fort. Ganska intensivt… men här har jag fastnat för han vägrar svara. Bara ghostar… och nej, om du måste trycka till med det har jag inte det. Utan det handlar om att inget annat i mitt liv fungerar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 407
Senast: cewe
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 075
Senast: Whoever
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 140
Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 746
Senast: Stefffie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp