Behöver ny väckarklocka

MidnightSoul

Trådstartare
Behöver bukes hjälp då jag behöver en ny väckarklocka vilket tydligen är svårare än svårast när man är halvblind utan glasögon.
Vart runt igår och försökte hitta en. Utbudet var diskutabelt på dom butiker som fanns tillgängliga.
Så behöver stora bokstäver, vill ha sladd, radio och hemskt gärna vara enkel att använda och att det ska synas att larmet är på vilket tydligen är diskutabelt i dagens väckarklocksvärld :cautious:
 
Behöver bukes hjälp då jag behöver en ny väckarklocka vilket tydligen är svårare än svårast när man är halvblind utan glasögon.
Vart runt igår och försökte hitta en. Utbudet var diskutabelt på dom butiker som fanns tillgängliga.
Så behöver stora bokstäver, vill ha sladd, radio och hemskt gärna vara enkel att använda och att det ska synas att larmet är på vilket tydligen är diskutabelt i dagens väckarklocksvärld :cautious:

Jag har en Oregon scientific rra320p. Jag har -5 på båda ögonen och ser utan problem siffrorna när den står på nattduksbordet. Man kan också projicera klockan i taket om man vill, då ser jag siffrorna hyfsat om den står på sambons nattduksbord.
Jag har inte använt väckarklockan utan använder telefonen istället, men där är en liten symbol på skärmen om den är igång.
Man kan ha batteri i den som backup vid strömavbrott.
 
Behöver bukes hjälp då jag behöver en ny väckarklocka vilket tydligen är svårare än svårast när man är halvblind utan glasögon.
Vart runt igår och försökte hitta en. Utbudet var diskutabelt på dom butiker som fanns tillgängliga.
Så behöver stora bokstäver, vill ha sladd, radio och hemskt gärna vara enkel att använda och att det ska synas att larmet är på vilket tydligen är diskutabelt i dagens väckarklocksvärld :cautious:
Jag har den här. Den stämmer in på dina krav. https://denver-electronics.com/products/audio/clockradio/denver-crp-514/c-1024/c-1142/p-2747
 
Jag har en Oregon scientific rra320p. Jag har -5 på båda ögonen och ser utan problem siffrorna när den står på nattduksbordet. Man kan också projicera klockan i taket om man vill, då ser jag siffrorna hyfsat om den står på sambons nattduksbord.
Jag har inte använt väckarklockan utan använder telefonen istället, men där är en liten symbol på skärmen om den är igång.
Man kan ha batteri i den som backup vid strömavbrott.
Stgd inget om sladd på cdons sida enda sidan som verkar sälja just nu.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej kära buke! Flera år sedan jag skrev sist men nu behöver jag ventilera. Min underbara lilla dansksvenska gårdshundstik på 9 år blev...
Svar
11
· Visningar
2 247
Senast: NotlikeI
·
Hundhälsa Behöver lite råd, bolla lite tankar gällande hälta som kom plötsligt. Hältan kom i måndags när jag och Ascot skulle gå ut på promenad...
Svar
8
· Visningar
1 683
Senast: Snurrfian
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
23 595
Senast: alazzi
·
Hästvård Jag skulle gärna vilja höra lite förslag och gisssningar på vad som kan vara fel på min häst. Har bokat kliniktid, men först om en...
Svar
5
· Visningar
2 373
Senast: bellala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp