Behöver skriva av mig

Kaos imorse. W skulle göra studiebesök på sin blivande skola och hantverkare sprang runt hemma. Plötsligt står E framför mig vit i ansiktet och säger att han ska utredas på hematologen för hans blodvärden är så dåliga. Han säger att han tror att han har cancer.

Går runt som i ett töcken nu. Hans bror dog i leukemi som barn. Är sånt genetiskt? Vad kan det annars vara? Vad beror det på? Så många frågor. Inga svar. Fan. Hur ska vi orka mer?
 

Jag förstår att ni blir jätterädda med tanke på historiken. Men dåliga blodvärden kan bero på så mycket. Och så klart vill de utesluta den mest allvarliga orsaken först. Kram!
Nej, alltså jag trodde det hade med hans mediciner att göra först. Eller han har haft dåliga värden länge och gått på kontroller regelbundet pga detta och då har dom sagt att det beror på en felmedicinering som gjorts. Men nu verkar det som att dom har upptäckt nåt "nytt" och sambon är livrädd, absolut livrädd, att det ska vara cancer. Jag har känt tidigare att han målar fan på väggen men nu blev jag också på riktigt rädd.
 
Förstår rädslan, för några år sen blev jag utredd på hematologen pga att en del värden var onormalt höga. Det visade sig att det inte fanns nån speciell orsak, värdena bara är så, för mig.
Försök att inte ta ut något i förskott. Är det cancer så finns det säkert behandling.
:heart
 

Liknande trådar

Övr. Hund Börjar bli riktigt j*vla less på min byracka till hund! Snart orkar jag inte nåt mer faktiskt. Vi tar det från början,Har en omplc...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 909
Senast: MulleMonster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp