Behövs för ryttarlicens för CR i Rimboritten?

lisen

Trådstartare
Har försökt hitta information om vad man behöver för handlingar om man vill vara med i Clear Round på Rimboritten men har inte lyckats hitta det. Är det någon som vet? Grönt kort och vaccinationsintyg måste man väl ha men hur är det med ryttarlicens, hästlicens och tävlingsbok? Blir jätteglad om det är nån som kan det här :confused:
 
Sv: Behövs för ryttarlicens för CR i Rimboritten?

Du måste ha ryttarlicens för att rida CR & hästen måste även ha tävlingsboken. Hästlicens behöver du bara på ritter över 50 km.
 
Sv: Behövs för ryttarlicens för CR i Rimboritten?

:) Tack så mycket för ditt svar! Nu har jag en ny fråga...
Har upptäckt att det finns olika ryttarlicens; för lokalnivå som kostar 165:-/år och nationell som kostar 825:-/år? Betyder det att man behöver den senare eftersom Rimboritten är en regionaltävling :confused:
 
Sv: Behövs för ryttarlicens för CR i Rimboritten?

Det spelar ingen roll vad tävlingen har för "status".
Ritter tom 50 km CR samt tävling rider du på lokal licens, ritter över 50 km så är det Junior resp Senior licens som gäller. :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 383
Senast: Lobelia
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänker mycket, vilket är ett problem. Problem säger du, det är väl bara bra att tänka? Och du kanske har rätt, om det ur tanken föds...
Svar
13
· Visningar
1 029
Senast: bettysmatte
·
Övr. Hund Detta är nåt som tyngt mig länge så därför har jag valt ett anonymt nick. Jag har en sjuårig hund som jag haft sen han va valp. Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 029
Senast: lilstar
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
828

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp