Ajda
Trådstartare
Förra året besökte vi västkusten för första gången i vuxen ålder för mig och första gången för barnen. Vi fullkomligt älskade det! Vi var straxt utanför Smögen. Badet från klippor är ju läskigt men fascinerande. Vi bor ju i Motala och är vana vid kristallklart vatten och sandbotten
Men att fånga krabbor var skitkul! Hade velat se lite maneter, men de höll sig nog på djupare vatten.
Aja, nu vill vi dit i sommar igen, till västkusten alltså. Velar mellan Strömstad och Fjällbacka och vill ha er input. Daftö är säkert skitkul för barnen, men jag kände bara att det känns som ett hotell med all inclusiv och bamseland typ. Nu är det inget hotell, jag vet.. men känslan.
Vi vuxna vill uppleva riktig västkustenkänsla. Tänkte ta oss över till Koster en dag också.
Hund har vi med oss också...
Aja, nu vill vi dit i sommar igen, till västkusten alltså. Velar mellan Strömstad och Fjällbacka och vill ha er input. Daftö är säkert skitkul för barnen, men jag kände bara att det känns som ett hotell med all inclusiv och bamseland typ. Nu är det inget hotell, jag vet.. men känslan.
Vi vuxna vill uppleva riktig västkustenkänsla. Tänkte ta oss över till Koster en dag också.
Hund har vi med oss också...