Belöna/aktivera utan vettig belöning

Kom på nu att min veterinär godkända små mängder morot. Gillar hon det? Det blir ju om inte annat ett lite annorlunda godis.

Nej, när jag gett morot pulveriserar hon det men äter inte upp. Bortsett från i stallet när hon kommit över en morot, då tuggar hon som ett ben. Men det är bara i stallet :angel:
 
Nej, när jag gett morot pulveriserar hon det men äter inte upp. Bortsett från i stallet när hon kommit över en morot, då tuggar hon som ett ben. Men det är bara i stallet :angel:
Så dumt! Jag har en här som blir tokig när han hör potatisskalaren :angel: Besvikelsen är enorm om det inte är morot som skalas. Däremot vet jag inte om han hade tagit det som godis. Gissningsvis är det när det "faller" ur husses händer som det är intressant bara :rofl:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Efter mycket funderingar startar jag denna tråden med förhoppningar om lite råd, klok input och erfarenheter av liknande problem. Vi...
Svar
12
· Visningar
2 957
Senast: lady_vip
·
Hundträning Hej buke! Sett att många har fått så himla mycket bra tips och råd här, så jag gör ett försök jag med :) Jag har en 17 månaders...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 921
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 373
Senast: AlmostEasy
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 148

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp