Bukefalos 28 år!

Ben/bord till marsvinsbur?

E

eiwo

Har försökt googla men hittar inget :( Både jag och mamma har för oss att vi någonstans har sett som ett bord man kan ställa en stor marsvinsbur på, men när vi frågat runt på alla djuraffärer vi hittat så finns det inte? Skulle vara väldigt praktiskt att ha, då vi har lite platsbrist här hemma. Det var svart och i metall, såg ut som om det bara var ben som satt på buren men det var en platta också när man kollade närmare.

Har vi sett i syne eller finns det sådana? Vad heter de i så fall? Jag vet inte ens vad jag ska söka efter :o Är det någon som har ett sånt 'bord', vad tycker ni om det? Är det stabilt?

:)
 
Sv: Ben/bord till marsvinsbur?

Svart bord för kaninbur....

Mycket bra beskrivit men lite mått hjälper nog mer än färgen... tror jag.
 
Sv: Ben/bord till marsvinsbur?

Kan ni inte kolla på IKEA? De har ju bordsskivor och ben man kan köpa separat och pussla ihop. :D
 
Sv: Ben/bord till marsvinsbur?

Oj, här var vi dryga!

Linda8142: Jo, som sista utväg ;) De vi hittat där verkar bli så klumpiga :o

R8n: Ja, det var nog sådär den såg ut, tack :D
 
Sv: Ben/bord till marsvinsbur?

Jag har fått svar på det jag ville veta, helt utan mått. Jag ville veta om det ens fanns och vad jag i så fall skulle söka efter, och fick ett svar från någon som inte behövde mått för att veta vad det hette. Så ja, jag har klarat mej alldeles utmärkt!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 237
Senast: ako
·
  • Artikel
Dagbok Nu ska tjejerna få en ny fin bur! Jag är helt okej nöjd med deras gamla men nu när de ska bli tre igen så tycker jag att den blir för...
2
Svar
37
· Visningar
3 307
Senast: Lyan
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 340
Senast: Cattis_E
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 309

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Pall till hög säng?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp