Benny Anderssons succé – efter köpet

"
En av avkommorna: Beatrice Aurore. Som under tävlingskarriären tillhörde yppersta eliten, och som nu verkar ha fött en ny stjärna. "
Heter det inte yttersta? Intressant mening med, att det är punkt efter Aurore och sen fortsätter meningen ändå liksom.
Bakisfylla på kontoret kanske? :D
 
"
En av avkommorna: Beatrice Aurore. Som under tävlingskarriären tillhörde yppersta eliten, och som nu verkar ha fött en ny stjärna. "
Heter det inte yttersta? Intressant mening med, att det är punkt efter Aurore och sen fortsätter meningen ändå liksom.
Bakisfylla på kontoret kanske? :D
Yppersta eliten är ett fullkomligt korrekt uttryck, jag tycker personligen yttersta eliten låter fel men båda orden används.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Abba-ikonen Benny Andersson kan fylla ut sin plånbok med över en miljon kronor. Hans egen uppföding Ayani vann Svenskt Derby – i...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 381
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 414
  • Artikel
Dagbok När jag gick i gymnasiet såg jag filmen Almost Famous med min mamma hemma i soffan på vår gamla tjock-TV. Egentligen är det väl en...
Svar
0
· Visningar
734
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp