Benskydd med fårskinn

Emmie_75

Trådstartare
Jag är på jakt efter benskydd med fårskinn till en av pållarna men är lur på storlekarna. Han har veredus stl S nu, som är perfekta på höjden och på bredden spända på yttersta hålet.
Men frågan är, är de skydden med fårskinn anpassade efter det och alltså något bredare? Eller är de lika stora runt om? I sådant fall är jag rädd att det blir för trånga. Har testat med lösa inlägg i befintliga skydd och det blir för trångt.
Finns det annars några bra skydd med äkta fårskinn som är kortare, alternativt bredare än Veredus?
 

Liknande trådar

Utrustning Efter att ha letat runt i djungeln av benskydd så vänder jag mig nu till allvetande Bukefalos för tips och råd... Efter att min...
2
Svar
29
· Visningar
4 331
Senast: peperoni2
·
Övr. Hund Jag har nyligen påbörjat jakten på en ny bilbur, eftersom den vi har nu är för stor (!) och det känns svårt att motivera att ha den kvar...
2
Svar
36
· Visningar
3 988
Senast: Blueberry
·
M
Utrustning Hmm efter att ha fått skicka tillbaka åter ett par dressyrdamasker så tror jag att jag tar bukefalister till hjälp nu ;) Min kille...
Svar
10
· Visningar
1 533
Senast: Deimion
·
Utrustning Snälla ni, hjälp mig att bestämma mig för om jag ska köpa Prestige Venus-sadeln jag har hemma på provning eller ej...... Fakta om min...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp