Berätta om klumpiga saker ni råkat göra!

Rosett

Trådstartare
En gång när jag gick från punkt A mot punkt B i lägenheten så fastnade ena stortån i det andra byxbenet så jag föll pladask på golvet. O_o
Blev mest paff och full i skratt.
 
Jag jobbade som undersköterska på äldreboende. Jobbade en kväll och hade ringt ut Sjuksköterska för en boende var dålig. Satt och hade Rapport på kontoret och hörde att sjuksköterskorna gick i korridoren utanför. Skulle skynda mig ut (för att de inte skulle gå förbi och slippa behöva leta efter mig för att få information om vart Vårdtagaren bodde osv) och ropade hallå och slängde upp dörren precis när de gick där och pratade med varandra och dörren slogs upp på den enas fot. Skämdes kan jag säga...
 
Jobbade och skulle flytta saker från lokal A till B.
Hade lite smått bråttom och skyddade mig då folk väntade. Med en smäll så låg jag plötsligt raklång på golvet i den stora öppna ytan i lokal B...
Kängorna jag hade på mig har små hakar på sidorna och i en av dessa krokade ena skosnöret i så jag fällde mig själv. Mitt framför massor av gäster.:bag::angel:

Fick frågan flera ggr under resten av dagen/kvällen från olika håll hur det gick med mig.
Lite blåslagen men annars var jag snabb upp på benen iallfall. Något chockad. :angel::rofl:
 
Vart ska jag börja? 🤔:p

När jag skottade hö in i höpressen och högg den gamla högaffeln jag använde rätt in i smalbenet?
När jag i somras stod för nära lerduvekastaren så den släppte rätt in i mitt smalben?
När jag skulle sträcka mig fram och rätta till nosgrimman när jag sitter på hästryggen och sadeln helt plötsligt snurrar runt?

😅
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 408
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 055
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 250
Senast: Gunnar
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 341
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp