Beris Butterfly bett

poloplayer

Trådstartare
En kompis lånade mitt Beris bett med tungfrihet och hans häst gillade det bettet verkligen. Så han skulle beställa ett eget, och hittade ett Beris bett på en internetbutik. Han kollade tydligen inte så noga utan var nöjd med att det var halva priset mot mitt bett. Nåväl, när bettet kom var det ett Beris Butterfly bett, dvs ett rakt bett med en platt sida och en rund sida. Kan någon vänlig själ förklara hur det ska sitta? Ska platta sidan sitta mot tungan? All info välkomnas! :crazy:
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 222
Senast: Snurrfian
·
Utrustning Hej! Behöver lite hjälp. Rider en fjording som är väldigt stark och het och gärna vill springa på men samtidigt så är hon känslig i...
Svar
1
· Visningar
3 299
Senast: Chewal
·
Utrustning Efter att ha haft problem med hästens mungipor mer eller mindre sedan jag köpte honom så har jag kommit fram till att han är...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: Ace
·
Utrustning Min häst är vansinnigt känslig i munnen och jag har väldigt svårt att få till en lösning som hon verkar tillfreds med. Jag har extremt...
2
Svar
38
· Visningar
3 718
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp