Bernstein född 1984

A

Alfa

var kan man få tag på stamtavla och bild på honom? Har letat som en galning på nätet men hittar ingen bild. Är det någon som vet var man ska leta? :bump:
 
på nätet har jag hittat minst 15 bilder på en och samma sida.. jag har hjälpt till att rida en valack efter bernstein i 5 år, sedan han blev inriden alltså, och jag har forskat massivt i hela stammen så vill du ha lite stam så kan du få en del av mig, fler bilder på hans förfäder osv. och om du vill kan jag berätta lite om pållen min. hör bara av dig via mail så skickar jag över lite bilder =)
linn.siljebo@uig.folkuniversitetet.se
 
Tack för hjälpen allihopa! :bow: Nu har jag mycket att göra för att hinna läsa allt :banana:
 

Liknande trådar

Hästvård Har sett konstiga fläckar på hals och bakom öron på ett par av våra hästar. Som en äggsamling??:confused: 😶men det är som hårda smulor...
Svar
13
· Visningar
1 094
Senast: Livi
·
Kläder & Bli fin Ja, jag vet. Shein pratas om med allt annat än positiva ord från de som bryr sig åtminstone lite om hur klädproduktion påverkar vår...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 867
Senast: Badger
·
Samhälle Dumpen är en organisation som letar reda på pedofiler som man har kontakt med via tex chattar. Efter detta brukar man stämma träff då...
17 18 19
Svar
366
· Visningar
16 562
Senast: Lobelia
·
Kläder & Bli fin Vi letar förlovningsring till pojkvännen men det går inte så bra. Han vill ha en sådan här men denna kommer från en sida som känns lite...
Svar
4
· Visningar
771
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp