Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Bernstein född 1984

A

Alfa

var kan man få tag på stamtavla och bild på honom? Har letat som en galning på nätet men hittar ingen bild. Är det någon som vet var man ska leta? :bump:

L

litania

på nätet har jag hittat minst 15 bilder på en och samma sida.. jag har hjälpt till att rida en valack efter bernstein i 5 år, sedan han blev inriden alltså, och jag har forskat massivt i hela stammen så vill du ha lite stam så kan du få en del av mig, fler bilder på hans förfäder osv. och om du vill kan jag berätta lite om pållen min. hör bara av dig via mail så skickar jag över lite bilder =)
linn.siljebo@uig.folkuniversitetet.se

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6472 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Ekonomi&Juridik Hej. Är på g att köpa häst och jag blir inte klok på ifall hästar är id-märkta och hur. Hur vet jag att hästen jag köper stämmer med...
Svar
13
· Visningar
961
Avel Hoppas jag lagt detta på rätt ställe, annars får den flyttas... Jag har en undran om någon vet om ifall ni vet en häst som har en färg...
Svar
13
· Visningar
1 323
Hundavel&Ras Jag har en hund med ett genetiskt fel som ger dövhet och hornhinnedystrofi. Det beter sig som ett recessivt anlag. Jag har letat som en...
Svar
15
· Visningar
1 438
Hundavel&Ras En trevlig och sund sällskapshund, hur hittar man det? Var ska man börja leta? Hur gör ni? Jag har inga sådana kontakter så kan inte få...
2
Svar
32
· Visningar
1 679

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VI
  • Veka kotor och x bent

Omröstningar