Besök hos barnmorskemott. i annat landsting..

Rhodugune

Trådstartare
... tar de ens emot en?
Det är så att jag ska få en spiral insatt och naturligtvis har mensen prickat in den här helgen/veckan, jag skulle höra av mig när det satte igång för en tid och nu är det så att jag ska köra ett flyttlass och kommer att befinna mig 75mil från min vanliga mottagning på tisdag.
Jag är fortfarande skriven här, så är det ens någon idé att ringa dem och höra om det finns en tid för mig på tisdag eller kommer det vara tvärnej?

Djävla skit, jag vill inte vänta en månad till, har fått en spiral insatt innan och det gjorde galet ont de första dagarna, så jag vill bara att det ska vara över...
 
Sv: Besök hos barnmorskemott. i annat landsting..

Ja det är idé att ringa och fråga. Jag gick halva min graviditet hos barnmorska i fel landsting (kommunen jag jobbade i, inte den jag bodde i), sedan bytte jag sista månaderna. Privat iofs men kostade inget extra.

Men gissningsvis kanske det är svårt att få tid hos en husläkare, de verkar lite lågservice och tidspressade. Så jag skulle nog googla privata, i alla fall efter att vårdcentralen sagt nej. (Har gått och kollat fästingbett i fel landsting också, privat vårdcentral.)
 
Sv: Besök hos barnmorskemott. i annat landsting..

Tack för svaret, det låter lovande att det inte omöjligt att få komma dit, jag får prova helt enkelt. :)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 393
Senast: Eurydome
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 411
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 287
Hundhälsa Pankreatit, sänka 100, anemi, noll blodplättar, inflammerad tarm. Snabb förklaring. Under påsken ringde hundvakten och sa att hunden...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
10 179
Senast: solrose00
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp