Beställa emballage!

S

skumpan2000

Gick in och skulle beställa provemballage men vet inte riktigt hur ska ska fylla i. Räcker det med att kryssa en i hö-rutan (för jag behöver väl bara en påse?) eller ska man kryssa något under jordprov också, dvs linjekartering och
punktkartering?
 
Det räcker med hörutan. Och du behöver inte beställa emballage heller om du inte vill. Ta etts tort, stadigt juvert, eller en sådan där vadderad jiffypåse och skicka i. Och så lägger u in en lapp med vad för analys du önskar, vem de ska skicka den till och skriver under. klart.

Enda skillnadne när du beställer emballage är att du får ett färdigfrankerat kuvert och en följdesedel där man bara behöver kryssa i. Du får iaf betala portot sen på fakturan för analysen, så som sagt, jag skickar i eget emballage och egen följesedal och det går rpecis lika bra
 
enligt Analycen så lägga enbart 40:- på för embalagekostnadena...och så lite kostar ju inte ett sådant stort vadderat kuvert på posten presis. Köpte ett mellanstort i går, och med porto och allt blev det över 50 spänn...och i sånt litet kuvert jag köpte gå¨r det knappast i flera liter hö...Men om du ska beställa embalage så ta flera stycken istället för bara 1...det har du nytta av sedan också...så slipper du beställa sedan utan har alltid hemma. Jag brukar ta 6-10 st åt gången.
 

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
9 142
Samhälle Fråga till er som varit på evenemang med väskförbud. Hur tycker ni det fungerar både för egen del och hur meningsfullt det är.. Har det...
2
Svar
27
· Visningar
1 626
Hästvård Min häst har haft mkt problem med mugg senaste året men tillfrisknat. Sedan kom regnet....i veckor och mängder, som ni vet. Hagen blev...
Svar
7
· Visningar
650
Senast: skiesabove
·
Foder & Strö Ja, hur gör ni nu på sommaren om ni åker iväg och få fodrar med hö? Fyller ni ut bristerna i höst med krafft och tillskott eller gör det...
Svar
15
· Visningar
1 114
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp