Beställa licens

Cherarriduracell

Trådstartare
Funderar på att låta en av mina hästar få göra comeback till tävlingsbanorna. Har någon av er koll på hur lång tid det tar att få giltig licens? Sist klickade jag bara på en knapp men nu kommer jag till en sida där jag ska skicka in passkopia, så jag antar att någon på förbundet måste granska och godkänna? Snackar vi dagar, veckor, månader?
 
Funderar på att låta en av mina hästar få göra comeback till tävlingsbanorna. Har någon av er koll på hur lång tid det tar att få giltig licens? Sist klickade jag bara på en knapp men nu kommer jag till en sida där jag ska skicka in passkopia, så jag antar att någon på förbundet måste granska och godkänna? Snackar vi dagar, veckor, månader?

Det tog någon dag bara för mig att gå det klart.
Dock bytte dom förbund så i licensen är min registrerad i piebald and skewbald association och inte leissure horse som passet 😅
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 910
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
13 945
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 586
Senast: MML
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 948
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp