Beställa skor billigare

pepp

Trådstartare
Nån som vet nån pålitlig engelsk sida där man kan beställa löparskor billigare än i butik?
 
Sv: Beställa skor billigare

Wiggle.co.uk Sjukt snabb frakt, alltid fått mitt typ 3-4d efter beställning.
 
Sv: Beställa skor billigare

Det är inte min erfarenhet av Wiggle, för mig har det flera gånger tagit ca 3 veckor. Men jag gillar dem ändå. Startfitness är också bra men hemsidan är klart sämre. Det finns en massa sidor att beställa ifrån men jag har bara erfarenhet av dessa två nämnda. Jag tror det finns en massa tips på Funbeat.
 
Sv: Beställa skor billigare

För övrigt är inte Wiggle lika billiga längre som de brukade vara. På vissa skor sparar man nästan inget mot svenska priser. Det är för att sportföretagen bestämmer vad skorna ska kosta på respektive marknad. När man beställer till Sverige får man andra priser än om man beställer till t.ex. en brittisk adress.
 
Sv: Beställa skor billigare

Wiggle får inte ens leverera Asics till Sverige längre. :(

Jag höll Wiggle högre förut men Startfitness är nog fan bättre numer, den sega hemsidan till trots.
 
Sv: Beställa skor billigare

Vad mysko, måste bara gälla sverige då, jag beställde iaf asics till Danmark nyligen.

Jag måste haft tur med lev tiderna från wiggle då eller omvänt. Alla skor och kläder jag beställt har också varit sjukt mycket billigare än motsvarande här i sverige, mindre än halva priset, och billigare än startfitness vid den tidspunkten, men det beror säkert på vad man vill ha och tidspunkt.

Fast har iofs alltid beställt till Danmark så kan bero på det om det är olika beroende på beställningsland :)
 
Senast ändrad:
Sv: Beställa skor billigare

Jag brukar kolla efter rea i vanliga, svenska affärer. Hittade tex ett par skor på sportamore som hade kostat 799kr men nu kostade 99kr. Chansade och köpte dem och de passade perfekt :D
 

Liknande trådar

Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
2 910
Senast: Snubbelfot
·
Kläder & Bli fin Jag fick tag på ett par helt underbara skor till mycket bra pris häromdagen 😍 Problemet är att de börjar skava redan efter ett par...
Svar
10
· Visningar
827
Senast: Lyan
·
Fritid Jag har relativt nyligen börjat träna på gym, både pass i grupp som core och crosstraining men även PT-pass och styrketräning. Tycker...
Svar
17
· Visningar
868
Senast: Gulis
·
Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
448
Senast: Smoothi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp