Bestille hesteutstyr fra utlandet?

S

spoff

Jeg kjenner til butikken Divoza. Der kan man bestille varer, og få dem tilsendt også utenlands (butikken ligger i Holland). Noen som vet om andre bra steder?
 
maila dom och fråga om de säljer till utlandet. När jag bodde i Finland köpte jag jämt saker från Hööks i Sverige (då fanns det inte i Finland än) och det var aldrig nått problem. Mne Holland ligger ju lite längre bort.

/Malin
 
Ja, dom skickar till Sverige iaf, tänk på att om du beställer till Norge, så måste du betala tull!! Eftersom N inte är inom EU. Det går ju att skicka Poste restante till Strömstad, om du bor nära gränsen.
 
Joda.. De sender utenlands (Norge og Sverige m.m.).. Lurte vel heller på om dere kjenner til flere slike butikker. Divoza virker jo veldig bra, og det er kanskje ikke verdens eneste butikk i sitt slag?

Hooks har vi i Norge nå, så ikke noe problem. Men utrolig teit at Borjes ikke sender til Norge. Må evnt bestille til postkontor ved grena og hente der.
 
Vilekn bra affär det var. Ett stort pluss för att man kan få se priserna i sin egen valuta! :banana:
 
Jeg bor også i Norge, og jeg har bestilt en gang fra England, hos Robinson Country Leisure. Tror de har nettstedsadresse www.robcl.co.uk. Det var endel mailing frem og tilbake fordi ikke alt jeg ønsket var på lager og jeg måtte endre bestilling. De var ikke veldig flinke til å foreslå alternativer, men det ordnet seg til slutt. Fikk varene i 2 forsendelser. Første pakken gikk om tollbehandling, og jeg fikk regning på fortolling, det var ikke helt billig, men jeg husker ikke helt nå, for det er halvannet år siden, og jeg er litt sånn "kjøpt er kjøpt, betalt er betalt - og glemt". Men jeg fant endel greier der som var både billigere og fiksere enn hva jeg inntil da hadde funnet i norge. Jeg tittet også endel hos Derby Saddlery el.l., fikk katalog og greier, men det var litt dyrere, så jeg gjorde ingen bestilling der. Surfet mye rundt på den tiden og fant mange artige internettshoper, men har ikke lenger alle de adressene dessverre.
Ellers bestiller jeg gjerne fra Börjes og henter i Strömstad også, jeg.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Trenger en anbefaling! I dag fikk jeg beskjed om at jeg satt skjevt på ponnien av saltilpasser, jeg har også fått beskjed om at jeg er...
Svar
9
· Visningar
819
Senast: MimmiNO
·
Ridning Usj, det kjennes virkelig ikke bra ut ridemessig om dagen. Bremsen er på, enda stall eier sier hun har ekstremt mye energi ved utslipp...
2
Svar
39
· Visningar
2 191
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 087
Senast: Lobelia
·
Hästvård Hei, Jeg står på en liten stall med plass til 6 hester og nå skal det komme en hest fra Spania. Den kommer ikke til å bli satt i noen...
Svar
7
· Visningar
1 353
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp