Besynnerligt mejlproblem

Butros

Trådstartare
Jag har två mejladresser, som båda fungerar utan problem. En av mina vänner har en mejladress som också fungerar som den ska. Emellertid kan hon inte skicka mejl från sin telia.com-adress till min mail.dk-adress.

Alla andra mejl kommer fram, men inte hennes, så det är inte fel på min mejl. Hennes mejl till min andra adress kommer fram, så det är inte heller hennes mejl det är fel på.

Hon får inget felmeddelande och jag får inga mejl från henne. Kan någon lösa detta mysterium?
 
Sv: Besynnerligt mejlproblem

Kan vara telia som spärrar på något sätt. Be henne ta kontakt med telias support till att börja med.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
220
Senast: Enya
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 210
Senast: Whoever
·
Samhälle Citat från https://www.svd.se/a/76mlxW/jan-jonsson-stoppa-forslaget-om-massovervakning-ieu Denna lag motiveras med att man vill skydda...
2
Svar
35
· Visningar
3 928
Senast: Sharpless
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 808

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp