Betäcka med Clinton/Clinton II

miniola

Trådstartare
Hej! Någon som vet om det är möjligt att betäcka med Clinton eller Clinton II? Hittar inget på det jag googlat men hade blivit glad om det gick :D
 
Med tanke på att om man tex söker Clinton hingst så kommer Eklundas sida upp typ först (iaf för mig) så kanske du googlat lite dåligt ;-) I vilket fall som helst så står det på deras sida att han finns tillgänglig via FAI så in och läs mer där :)
 
Med tanke på att om man tex söker Clinton hingst så kommer Eklundas sida upp typ först (iaf för mig) så kanske du googlat lite dåligt ;-) I vilket fall som helst så står det på deras sida att han finns tillgänglig via FAI så in och läs mer där :)
Haha kom inte upp på min telefon men nu på datorn gör det ju! :D Tack! :love:
 

Liknande trådar

Avel Hej! Jag köpte ett sto i höstas som är tänkt som att gå som avelssto hos mig. Hon betäcktes förra året men enligt säljarna ska hon...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 878
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag har ett sto som jag misstänker är dräktig. Hon betäcktes 2022, vid dygn 18 sa de att hon va dr men vid dygn 45 sa de att hon...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
13 645
Senast: Skjøldur
·
Hoppning Hej! Undrar om någon har förslag på ett program man kan bygga hoppbanor i? Hade behövt ett då jag ansvarar för att bygga våra banor på...
Svar
0
· Visningar
580
Senast: nexxa
·
IT & mobiler Inatt dog min telefon. Den låg på ett bord som den alltid gör nattetid men i morse tändes inte skärmen. Det blir bara lite olikfärgade...
2
Svar
29
· Visningar
1 543
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp