Betäcka Feliciano Sto?

H

hotstuff

har ett Feliciano sto på 156 cm kort kompakt.
vad tror ni att det skulle bli om jag la Cardento på henne?
hon är ganska lätt i typen men lågställd tack på förhand!! stoet är mörkbrunt vilken färg tror ni på? mvh jessica
 
det skulle nog bli super bra! känner en som har ett sto efter cardento som nu är betäckt m quite easy
 
det skulle nog bli super bra! känner en som har ett sto efter cardento som nu är betäckt m quite easy
 
det skulle nog bli super bra! känner en som har ett sto efter cardento som nu är betäckt m quite easy
 
det skulle nog bli super bra! känner en som har ett sto efter cardento som nu är betäckt m quite easy
 
Vet ett Cardentosto som är betäckt m Feliciano, vad jag vet så brukar inte cardentoavkommor bli korta och kompakta? så det kanske kan passa. SkimmelCHANSEN vid en betäckning m cardento är 50% mig veterligen. Men som sagt gener är oförutsägbara så du kan ju få en brun, en fux eller men mörkbrun häst istället (eller en svart men det är väldigt ovanligt)
 

Liknande trådar

Avel Jag har ett 50% knabstrupper sto på 165 i mkh kompakt lite grövre modell. Jag vill nu betäcka henne med en dressyrhingst och har...
2
Svar
34
· Visningar
2 919
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
11 883
Avel Hej! jag har ett gulbrunt sto (mamman gulbrun och pappan svettfux tror jag, Luxus CML) jag har tänkt att betäcka och blir så förvirrad...
Svar
7
· Visningar
1 984
Senast: nullo-modo
·
Hästmänniskan Skulle gärna vilja ha lite hjälp om vilken storlek på häst som skulle passa mig bäst . Jag är en tjej på 25 år som till våren tänkte...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 323

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Hyra ut rum i lgh?
  • Boräntorna

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp