Sv: Betapet

Jag har precis skspat användare, men jag är inte duktig.. finns det inga övningssidor där man kör mot dator? :p
 
Sv: Betapet

Jag är medlem, men ska ut på solskenspromenad nu. Men för framtida bruk liksom ;)
 
Sv: Betapet

Jag är medlem där, men har inte spelat på läänge nu eftersom jag typ lagt ner nästan all min nätverksamhet.
Men tack för påminnelsen, det är ju skitroligt :D
 
Sv: Betapet

Jag är också medlem där heter Alichia :) Så är nån sugen en annan dag så är jag helt på! Nu ska jag däremot gå ut och dricka min latte i solen på verandan!
 
Sv: Betapet

Jag är på nån kväll =) Har inte spelat på LÄNGE men var riktigt aktiv en gång i tiden och var tom moderator/räv då, misstänker dock att den äran är något jag förlorat... :D

edit: loggade in och det visade sig att både användarnamn och adminförmåga fanns kvar...
 
Senast ändrad:
Sv: Betapet

Det är ju skitskoj. Spelade som en galning för någon vecka sedan men jag är sjukt dålig på det och får alltid pisk. :cry:
 
Sv: Betapet

Här har vi en som spelar..
Va ett tag sen nu, ska kolla vad jag ha för användare.

edit: heter Alicorn där.. så ser ni mig så spelar jag gärna.. Slumpad bräda ;)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Betapet

Jag är medlem där, men spelar rätt sällan nu för tiden. Jag har dock samma användarnamn där, så hittar ni mig där någon dag spelar jag gärna. :)
 
Sv: Betapet

Hon stack iväg till stallert nu efter att ha spöat mig totalt :rofl:

Hehe. Jag spöa min kompis och inledde med 156 p på ett ord, hela spelet vann jag i förväg ;)


*kl*
Ska in i duschen, sen ska jag spela. Kan ju skapa spel för 4 pers så fler kan vara med?

Vilket rum brukar ni vara i?
Och vad är er nick? :D Min är havremoppen :angel:
 

Liknande trådar

Fritid När jag växte upp, hade vi en Amiga 500. Och ett Nintendo 8-bitars. Båda gick sedermera sönder, men jag älskade spelen till dom! Saknar...
Svar
18
· Visningar
629
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Om du är socialkonservativ? Kan en företrädare till KD röka på? Kan en SD gå på swingesclub Om du är emot kaptialet? Kan en...
Svar
9
· Visningar
618
Senast: Dentaku
·
Kropp & Själ Idag har det gått 133 dagar sedan Sverige beslutade sig för att ansöka om att bli medlem i Nato. Experternas gissningar om igår, senast...
Svar
0
· Visningar
280
Senast: golit
·
Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
138
Senast: Gramse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • 🥂 VALBORG 🍾
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp